-
3ds max + Vray bardzo długo renderuje
skalpel3d ustawiłem tak jak pisałeś na reinharda ,ale scena jest teraz ciemna.
-
3ds max + Vray bardzo długo renderuje
Budynek nie ma podstawy, lewituje. A gdzie się włącza ta kaustyke? W suficie nie ma dziur, sprawdzałem.
-
3ds max + Vray bardzo długo renderuje
Wszystkie materiał są Vrayowe, a kązdy obiekt ma grubość. Zmieniłem teraz na Mitchell-Netralavli ,zmieniłem moc słońca i dalej to samo, troche słabej ale i tak jest to światło.
-
3ds max + Vray bardzo długo renderuje
Scena nie jest przepalona bo to jest wnętrze, a problem tkwił w geometrii jedenego z obiektów jak go wywaliłem i wstawiłem od nowa to render robi sie teraz 1h. Jak możecie to poradzcie co zmienić w tych ustawieniach jeżeli coś jest źle. Mam np. taki problem ze w widoku na okno krawedz okna jest poszarpana przy swietle słońca. A co do słonńca to nie wiem czemu mam intensity na 20 bo miałem na 0.05. Moze to przez to zrobił sie na cegle przy oknie przepalenie i te poszarpane krawedzie no i jeszcze przy przeszkleniu po lewj u góry jest jakiś pasek światłą którego nie powinno być. - - - Połączono posty - - -
-
3ds max + Vray bardzo długo renderuje
Witam! Renderuje włąśnie końsowy render. Pojawił się problem bo przy wysokiej rozdzielczości (1280x720) render robi się kilkadziesiąt godzin, a włąsciwie to nie wiem ile się robi bo po jednym dniu renderowaniu wyłączyłęm bo był proces 1z3 plus jeszcze ostateczny czyli sam render. Oto ustawienia V-raya, słońca i kamery: Dodam że na kamerze w kierunku okna w tym samym pomieszczeniu render na tych samych ustawieniach zrobil sie w 2h, a kamery mam kopiowane i nic w nich nie zmienialem.
-
Białe bliki na renderze i problemy ze światłem dziennym
Tyle na dzisiaj (+lekka obróbka w Photoshopie). Przez wakacje zamierzam trochę poczytać tak jak mi radzicie i wtedy wrócę z pytaniami i wątpliwościami.
-
Białe bliki na renderze i problemy ze światłem dziennym
To ze długo się robi to mi nie przeszkadza byle by efekty były zadowalające. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
-
Białe bliki na renderze i problemy ze światłem dziennym
No wiec zastosowałem się do waszych poleceń, podpatrzyłem trochę tutoriali i w ogóle. Efekt widać na załączonym obrazku. Niestety nie potrafię pozbyć się poszarpanych krawędzi. No i problem w tym że nawet przy świetle dziennym muszę włączać sztuczne oświetlenie w środku ponieważ rendery są ciemne. Na dodatek moc tych świateł musi być bardzo można żeby w ogóle coś dawały. W podglądzie Realistic scena jest wyżarta przez światła a w renderze ledwo oświetlona. PS: Jeżeli znacie jakieś strony z poradnikami jak osiągnąć fotorealistyczne wizualizacje był bym bardzo wdzięczny.
-
Białe bliki na renderze i problemy ze światłem dziennym
Oto moje ustawienia. Render dodam później bo pobawiłem się ustawieniami i teraz renderuje się kilkanaście godzin:)
-
Białe bliki na renderze i problemy ze światłem dziennym
Witam! Dopiero co zaczynam swoją "przygodę" z Vray-em. Uczę się sam ,ale już pojawiłsię problem. W renderze na niektorych obiektach pojawiaja sie białe bliki, na ścianie i suficie są plamy i nie wiem jak ustawić porę i godzinę słońca tak jak to było w mental rayu. Jeśli ktoś mógł by mi pomóc z tymi problemami oraz doradzić co zrobic aby render wygladał realistyczniej był bym wdzięczny. Dodam że używam świateł IES oraz Sun w programie 3ds Max 2013.
KRS15
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta