Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

scobydo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ok wszystko działa, problem był związany z programem. Odinstalowywałem i instalowałem inne wersje aż w końcu wersja 14.0 3dsmax 12 działa poprawnie. Pozdrawiam
  2. Jednak nie jest to problem karty graficznej, sprawdziłem program na innym komputerze 64 bit i problem nadal występuje. Proszę pomóżcie bo od dwóch tygodni stoję w miejscu.
  3. dodam jeszcze że przy np ustawieniu dwóch tekstur nawet na boxie pojawia się problem z ustawieniami tekstury w UVW Map, Tekstury głupieją rozmywają się. Tak jak na zdjęciu w poście powyżej. Przed instalacją 3dsmaxa pojawiał się taki komunikat moja karta graficzna to Nvida GT 330 z CUDA sterowniki aktualne
  4. Dzięki wielkie, wszystko się już wyświetla jak powinno. Ale pojawił się kolejny problem przy stworzeniu np sześcianu i zastosowaniu modyfikatora bevel zaczynają się problemy z teksturowaniem I po wybraniu modyfikatora UVW Map żadna funkcja nie zmienia tekstury na danym obiekcie czy skaluje, powiększam, zmieniam powierzchnię mapowania (box, planar, cylindrical) to na moim obiekcie nie widać żadnych zmian. I to tylko po zastosowaniu BEVEL. Będę wdzięczny za pomoc
  5. Niestety upadate preview zaznaczone jest w teksturze jak i w materiale Włączenie żarówki też nie pomaga nadal skalowanie jest niedostępne Tak na moje oko tylko, że nie mam pojęcia jak do tego się zabrać, jest coś z rozmiarem tej tekstury tzn. po wrzuceniu tekstury na obiekt jest ona bardzo małych rozmiarów widać to na trzecim załączniku. Widać, że obiekt jest mały a tekstura jeszcze jest pomniejszona i powtórzona kilkaset razy. Jeden czarny kwadracik to obszar, jaki odpowiada teksturze w pliku graficznym. A nie da się tego ze skalować.
  6. Witam. Problem polega na tym, że kulka w 3ds max która odpowiada za wyświetlanie teksturowania nie pokazuje go. Drugi problem to taki, że po nałożeniu tekstury i włączenia UVW MAP zablokowana jest możliwość skalowania tekstury. Proszę o pomoc i załączam dwa zdjęcia ukazujące powyższy problem

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.