Tytuł: Powrót do korzeni.
Jest to wizualizacja nie tak odległej przyszłości gdy zacznie zacierać się granica między tym co cyfrowe a tym co rzeczywiste.
Na ilustracji widać owalne biurko które jest miejscem materializacji cyfrowych obiektów 3D. Grafik będzie mógł modelować i operować na obiektach bezpośrednio przez dotyk i interakcję. Będzie mógł używać do tego normalnych fizycznych narzędzi (np długo, młotek), a także takich wygenerowanych cyfrowo, a zmaterializowanych w obszarze roboczym. Na bieżąco będzie można zmieniać różne parametry obiektów (np. gęstość, reaktywność na dotyk itp).
Dookoła biurka znajduje się panel na którym wyświetlane będą informacje, obrazy, referencje i... wiadomości od klientów.
Z tyłu znajduje się deska kreślarska przyszłości przeznaczona do odręcznego rysowania, malowania (wsparcie dla starych pędzli), manipulowania teksturami itd. - czyli wszystko to czego potrzebna gdy praca wymaga operowania w przestrzeni 2D.
I na koniec, podwieszony ponad centralnym punktem - hełm do sterowania myślami. Niestety na drodze rozwoju tego urządzenia okazało się, że jest to medium bardzo ograniczone i doskonale się sprawdza tylko przy niektórych zadaniach.
[ATTACH=CONFIG]90251[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]90252[/ATTACH]