napisałem \"w zasazdzie pierwsza praca w 3ds max (pierwsza- lepiej nie gadać)\" Ale ok, sory że tak pisze, prosze o wyrzucenie tematu, zamieszcze gotową gitarę (o ile zdołam skończyć) w odpowiednim dziale bez zbędnych komentarzy
Pozdrawiam
Witam
Jest to mój 1 WIP i w zasazdzie pierwsza praca w 3ds max (pierwsza- lepiej nie gadać) a minaowicie gitara elektryczna. Mam problem z modelowaniem główki nie wiem czemu ale są widoczne duże nierówności. Modyfikowałem ją przez EditMesh i wszystko jest ładnie poukładanie a na rednerach widać nierówności... czym to jest spowodowane? Gryf to prowizorka, narazie go nie robie, nie jestem pewny co do uchwytu trzymającego struny ( na samym końcu) ponieważ sam go tak wymyśliłem. Proszę o komentarze i porady
Ja też mam klasyka, na allegro.pl poszukałem i znalazłem fotki. Zacząłem robić klasyczną, chciałem WIP\'a wrzucić, ale nie jestem pewny,(dopiero zaczynam z 3ds max)
tylko jest jeszcze jeden problem :( kiedy zrobie LATHE to dookoła robi się jakby, tuba bez wypełnienia, a w średku jest dopiero obiekt ... czy wiecie co jest źle zrobione?
http://69.56.212.250/federacja/max3d/tutoriale/kurs14/tutfon.htm - chciałem się pobawić i zrobić taką fontannę, jednak gdy użyje opcji LOFT ( get path lub get shape) na lini wychodzą mi bardzo dziwne kształty. Czego jest to przyczyną?
Witam @ll
Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość. Dodaję moją pracę wykonaną w ok 1h nie używając żadnych pluginów itp. Wiem że jest to bardzo kiepska pracka, ale dzisiaj pierwszy raz uzywałem 3ds max...
Rownocyesnie prosze o kilka porad i wskazowek