-
Dziwne cienie
To coś przypominające diament zconvertuj do etitable poly i zaznacz wszystkie poligony i wejdź w zakładke: Polygon Smothing Groups i tam kliknij Clear all. A co do tego boxa to jest za dużo segmentów przy bokach.
-
Dziwne cienie
Wrzuć zdjęcie siatki
-
NURMS - dziwne zaostrzenie
uporałem sie już z tym, zbudowałem ten fragment od początku
-
Dziwne cienie
Ogólnie w ekranach roboczych jeśli nie dodasz świateł to nie cieni, te twoje spowodowane są źle wymodelowaną figurą, obstawiam że nałożyłeś na nie NURMS i dlatego tak wyszły.
-
NURMS - dziwne zaostrzenie
wszystko jest w porządku, dokładnie tak jak na tutorialu który robie, ale mi jakoś dziwnie to wygładza
-
NURMS - dziwne zaostrzenie
Mam pytanie dlaczego po włączeniu NURMS jeden ką dziwnie się wyostrza zamiast wygładzić?
- Audi TT
- Audi TT
-
Audi TT
Poprzedni projekt jakoś nie doszedł do skutku, po przez wielu trudności napotkanych na drodze i zabrałem się za nowe auto dokładniej Audi TT. Na razie udało mi się wymodelować bryłę i powycinać każdą część. Teraz zastanawiam się co dalej, jak zabrać się za światła i szyby. Dlatego teraz potrzebuje waszej pomocy, bo nigdy nie udało mi się tak długo pracować nad jednym modelem. Jakieś tutoriale odnośnie świateł lub szybkie porady? A teraz pare screenów mojego Audi:
-
Porsche 356a Speedster
Mały update: Rozrzedziłem siatkę ile się dało i zrobiłem przedni zderzak.
-
Porsche 356a Speedster
Siatkę zaraz poprawie, w pierwszej kolejności powycinać wszystko czy zrobić jakieś podwozie? Jak w ogóle zabrać się za wnętrze?
-
Porsche 356a Speedster
Po długiej przerwie (nic naprawdę konkretnego nie tworzyłem wcześniej, ogólne podstawy maxa) zacząłem coś modelować i oto efekty modelowania Porsche 356a Speedster. Jakieś rady, coś poprawić, za co następne się zabrać?
Cathulu
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta