Skocz do zawartości

Cathulu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Cathulu odpowiedział Mifa → na temat → Modeling
    To coś przypominające diament zconvertuj do etitable poly i zaznacz wszystkie poligony i wejdź w zakładke: Polygon Smothing Groups i tam kliknij Clear all. A co do tego boxa to jest za dużo segmentów przy bokach.
  2. Cathulu odpowiedział Mifa → na temat → Modeling
    Wrzuć zdjęcie siatki
  3. Cathulu odpowiedział Cathulu → na temat → Modeling
    uporałem sie już z tym, zbudowałem ten fragment od początku
  4. Cathulu odpowiedział Mifa → na temat → Modeling
    Ogólnie w ekranach roboczych jeśli nie dodasz świateł to nie cieni, te twoje spowodowane są źle wymodelowaną figurą, obstawiam że nałożyłeś na nie NURMS i dlatego tak wyszły.
  5. Cathulu odpowiedział Cathulu → na temat → Modeling
    wszystko jest w porządku, dokładnie tak jak na tutorialu który robie, ale mi jakoś dziwnie to wygładza
  6. Mam pytanie dlaczego po włączeniu NURMS jeden ką dziwnie się wyostrza zamiast wygładzić?
  7. Cathulu odpowiedział Cathulu → na temat → Work in progress (WIP)
    Ma ktoś jeszcze jakieś inne dobre tutoriale, bo ten wyżej jest już nie do końca dostępny. :/
  8. Cathulu odpowiedział Cathulu → na temat → Work in progress (WIP)
    Szyby zostawiłem, są ukryte, tylko co dalej?
  9. Poprzedni projekt jakoś nie doszedł do skutku, po przez wielu trudności napotkanych na drodze i zabrałem się za nowe auto dokładniej Audi TT. Na razie udało mi się wymodelować bryłę i powycinać każdą część. Teraz zastanawiam się co dalej, jak zabrać się za światła i szyby. Dlatego teraz potrzebuje waszej pomocy, bo nigdy nie udało mi się tak długo pracować nad jednym modelem. Jakieś tutoriale odnośnie świateł lub szybkie porady? A teraz pare screenów mojego Audi:
  10. Mały update: Rozrzedziłem siatkę ile się dało i zrobiłem przedni zderzak.
  11. Siatkę zaraz poprawie, w pierwszej kolejności powycinać wszystko czy zrobić jakieś podwozie? Jak w ogóle zabrać się za wnętrze?
  12. Po długiej przerwie (nic naprawdę konkretnego nie tworzyłem wcześniej, ogólne podstawy maxa) zacząłem coś modelować i oto efekty modelowania Porsche 356a Speedster. Jakieś rady, coś poprawić, za co następne się zabrać?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności