Hej,
Jestem mocno początkująca w temacie, więc mam nadzieję, że moje pytania nie są bardzo głupie, i że ktoś z Was będzie mógł mi pomóc.
1. Zaczęłam pracować w Sculptrisie, tam poligony są trójkątne, a zarówno w Zbrushu jak i 3d Maxie są czworokątne. Jak przekonwertować plik w innym programie (najlepiej 3d max) aby miał czworokątne poligony i w miarę porządnie wyglądał? Dodam, że moja praca ma bardzo dużo poligonów, a przy próbie ich redukcji w Sculptrisie program się wyłącza :( Chciałam przekonwertować poligony na czworokątne i nieco zmniejszyć ich liczbę, aby móc kontynuować pracę już w Zbrushu, tylko czy to ma sens? Czy może lepiej zacząć pracę od początku w innym programie?
2. W Zbrushu mam następujący problem: przy rzeźbieniu np. robieniu wgłębień czy wypukleń praca jest strasznie "kanciasta" zwiększenie liczby poligonów niewiele daje. Gdy oglądam tutoriale Zbrush to tam bryła wygląda normalnie - jest gładka i przy rzeźbieniu nie widać krawędzi. Używanie wygładzającego pędzla tylko z powrotem spłaszcza mi bryłę. Jest jakieś narzędzie, które zwiększa gładkość bryły?
Mam nadzieję, że wyraziłam się zrozumiale i ktoś zna odpowiedź na mój problem. :)