Witam,
Modelując silnik samolotu natrafiłem na problem. Normalne ułożyły się każda w inny kierunek. z tego tez względu modyfikator Shell nie działa jak powinien. Wiec moje pytanie brzmi: Jak ujednolicić/uśrednić normalne?
Opcja"Szukaj" nie dala mi zadnej odpowiedzi.
Pozdrawiam
Witam
Podczas próby zaminowania przechylającego i kręcącego się obiektu (coś jakby UFO) napotkałem taki oto problem:
Do obracania według własnej osi użyłem coordinate'a "local" a do pochylenia obiektu "view". Jednak podczas animacji obiekt zachowuje się tak jakbym zastosował do obrotu według własnej osi coordinate "local".
w czym może leżeć problem?
Wlasciwie to nie wiem w jakiej technologi mogłoby to działać. Jakieś propozycje co najlepsze i najprostsze? Wybaczcie niewiedza ale dopiero zaczynam przygode z 3D
Witam Wszystkich
Ostatnio dopadł mnie dziwny pomysł. Właściwie chodzi oto żeby zrobić sześcian który można obracać i zoomować.
I tutaj leży mój problem: nie mam pojęcia jak się za to zabrać o ile model i sceneria nie jest zadnym problemem to nie wiem jak wrzucić to w internet i jak ograniczyć możliwości manipulowania tym sześcianem.
Prosze o pomoc i licze na wyrozumiałosc.