Dzieki dziala jak nalezy, ale jest pewien dyskomfort, a mianowicie, gdy uzywalem metody Mirror -> Instance, gdy edytowalem siatke widzialem obie polowki naraz, teraz gdy edytuje siatke widze tylko jedna polowke, bo na stosie modifikacja symmetry musi byc powyzej EditMesh zeby to wszystko dzialalo... Nie ma jakiejs rady na ten problem ?? (Wiem wybredny jestem, ale moja wyobraznia jest kiepska, wiec wole widzec wszystko naraz mniejwiecej :] )
Mam nastepujacy problem... Wiedzac ze obie strony modelu beda symetryczne na wstepie uzylem funkcji Mirror -> Instance dzieki ktorej zmieniajac ksztal modelu po jednej stronie, druga strona adekwatnie rowniesh sie zmienia.. Wszystko jest OK dopuki nie wlaczam wygladzania... Problem widac na screenach... No wiec cozrobic zeby nie powstawal ten niepozadany przedzialek na srodku modelu... Probowalem takze z modifikacja symmetry, ale efekt byl podobny...
Pozdrawiam
Chochlik
1. W Adobe Premiere po postu impartuj dziwek z orginalnego avi :)
2. Chyba najlepiej z filmu :)
Sam tesh mam pytanie, owe miecze sobie zrobil i jest wszystko fajnie, no ale potrzebuje motionblur, niestety gdy go dodaje w opcjach obiektu to sam miecz owszem sie rozmazuje, ale glow pozaostaje takie samo, i teraz nosuwa sie pytani, jak rozmyc efekt glow ??