Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinkaSSek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. OKej.. Już chyba wiem.. wybierane materiały są u mnie po wybraniu 'Show incompatible' (są to wszystkie materiały z mental ray)... pytanie tylko dlaczego są incompatible? Co robie nie tak?
  2. Co robię źle? W Material Editor chce nałożyć tekstury, a raczej gotowe efekty na bryły i nie wiem co przestawiłem ale w ogóle nie widzi ich reakcji na modelach przykłądowych kulek (np z oznaczeniem i zaznaczeniem tła background nie staje się wcale przeźroczyste) a jak już widzi to tylko sam kolor, bez charakterystycznych właściwości materiału).. A np szkło lub woda są po renderowaniu totalnie czarne (jakby w ogóle nie było obiektu).. Jak ktoś ma jakiś pomysł to będę niesamowicie wdzięczny bo już chyba wszystkie opcje wypróbowałem i nic :(
  3. Jak popranie mapować? Konkretnie czy na modelu przed nałożeniem modyfikatora TurboSmooth czy już na gotowym po nim. Problem taki, że po TurboSmoothu będzie dużo więcej siatek/vertexów do przetworzenia więc skoro efekt będzie taki sam lub podobny może można to zrobić wcześniej odciążając moją pamięć w komputerze bo np. checker będzie również równy po TurboSmoothu?
  4. Na pozór prosty problem z którym nie potrafię sobie poradzić - wymodelowałem karoserie samochodu (3dsMax), chciałem teraz zacząć mapowanie od nałożenia na karoserie biało czarnych kwadratów (checker). Problem polega na tym, że jak w Material Editor wybiore sobie już checker z małymi kwadratami (jest na tej kulce z próbkami), nacisnę 'Assign material to selection' a później 'Show standard map i viewport' to na modelu żadnej reakcji poza lekkim ściemnieniem szarego koloru - nie pojawiają się czarno białe kwadraty, i nie wiem dlaczego. Dodam też, że jak zmieniam teraz kolor karoseri w 'Object color' w podręcznym menu 3dsMaxa (z prawej strony tego domyślnie) to też nie zmienia żadnego koloru i pozostaje cały czas ten sam (z edytora materiału ale nie checker :( Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego?
  5. PinkaSSek odpowiedział PinkaSSek → na temat → Modeling
    Dzięki wielkie za pomoc :) dokładnie o to mi chodziło :)
  6. PinkaSSek dodał temat → w Modeling
    Próbuje modelować w 3dsMaxie na podstawie tutka na blendera - Mam problem w kroku po skopiowaniu paska bieżnika (20 minuta tutka). Jeden pasek kopiuje koło drugiego (i obracam o odpowiedni kąt) poprzez Edit - Array. Jednak jak połączyć teraz oba paski tak aby miały one wspólne vertexy i krawędzie - te które są koło siebie. Po złączeniu obiektów vertexy które były przy sobie są dalej odrębnymi vertexami. W blenderze jest takie cudowne urządzenie jak Merge i tam prób tolerancji się ustala. Istnieje jakiś odpowiednik tego w 3ds Maxie? Jeśli nie to jak sobie z tym poradzić? Z góry wielkie dzięki za pomoc!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.