Skocz do zawartości

intacto

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kępno

intacto's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. intacto

    finalny render na gpu

    a któryś z nich renderuje materiały zrobione w v-ray?
  2. Witam, od dłuższego czasu męczę się z tematem renderowania na gpu. W v-ray 3.0 adv render odbywa się tylko na cpu. Gdy przelacze na rt ustawie te same parametry co na adv, plus dodatkowo wybiore CUDA a nie CPU, render jest ziarnisty. W czym może być problem? Jak zrobić finalny render wykorzystując GPU? procesor AMD FX8350 grafika quadro 4000 pozdrawiam
  3. intacto

    problem z vray rt

    Witam, podczas renderowania w vray adv wszystko jest ok, jak przełącze na vray rt (GPU) jakosc jest slaba (ziarno) ustawienie daje takie same jak na adv. co trzeba jeszcze ustawic aby RT renderowal poprawnie? karta to quadro 5000 (jest wybrana w ustawieniach 3ds maxa)
  4. Panowie... pochwale się swoją pracą :))) małymi krokami a poszedłem do strzału :)
  5. a ściany okręgu jak spłaszczyć??
  6. lejek ten ma wsrodku scianki krore nie pozwalaja na powrót wody... tak jakbyscie teraz ten lejek od góry zawineli do srodka
  7. wszystko się zgadza to co piszecie... tylko scianka prosta ma pozostać w jednym wymiarze na dole i do góry... nie wiem jak Wam to wytłumaczyć... hmmm.... spójrzcie na rysunek.. tak jakbyscie wzieli butelke od 2-litorewj coli i przecieli ja na pół po długości
  8. cos takiego tylko to bylby widok z góry, z dolu to musi wygladac jak lejek, czyli scianki schodzą się
  9. Witam, mam problem z wymodelowaniem bryły typu lejek, tzn. Samo wymodelowanie lajka, zakładając ze jest okrągły nie jest problemem, natomiast nie wiem jak zrobić aby jego dwie scianki byly prostokątne. ma to być lejek w który wlewa się woda, ale uwaga- wleje się ona tylko z jednej strony a z powrotem juz nie. w załączniku rysunek robilem to na liniach, ale ma to swoje ograniczenie i byloby ok gdyby lejek byl wlasnie okrągły. Proszę, dajcie jakieś propozycje :) model będzie drukowany na drukarce 3d
  10. intacto

    problem z "blaskiem" renderu

    o których parametrach piszesz? na co zwrocic glownie uwage?
  11. intacto

    problem z "blaskiem" renderu

    https://www.dropbox.com/s/nlwsg3g5nizug5s/bez%20post.jpg tak to mniej wiecej wyglada :)
  12. Witam, problem jest nastepujący... w koncowym renderze brakuje mi takiego wykonczenia coś jakby "blask", tzn. nie umiem osiągnąć efektu błysku szkła, chromu, lakieru, kanty nieraz tez powinny miec w niektorych brylach taki blask. Wszystko jest matowe. zadnym z parametrom w ps nie idzie tego podkrecić, jedynie recznie bawiac sie rozjasnianiem (swiatla, cienie, polcienie), ale to i tak nie jest do konca to co powinno byc. co moze byc przyczyną takiego efektu? czy odpowiada za to proces postprodukcji (któryś z render elements)? w materiałach subdivy ustawione sa na 16 podobnie jak i same zrodla swiatla w ustawieniach vray w light cache zaznaczylem opcje use for glossy rays czy w 3ds trzeba uzyc jakiegos efektu (vray lens effects)?
  13. wciskając kombinacje klawiszy ctrl+c ustawiana jest domyślnie kamera standardowa, czy da się zmienić w 3dmaxie by domyślnie była ustawiana kamera vray-owska? lub jak szybko zmienić polozenie kamery vray do polozenia kamery utworzonej pod widok z perspektywy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności