Skocz do zawartości

mateuszpl2

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Koscierzyna

mateuszpl2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mnie znowu moja matematyka zawiodła hahaha zamiast 5 otworów zrobiłem 6 hahaha ;)
  2. Ok. Mam to! Wcześniej jako wzór (gdzie ciąć cut'em) używałem ngona 6 kątnego a teraz dałem nieco lepszego 8 kątnego i zadziałało! łapcie link: http://oi58.tinypic.com/156wlxi.jpg
  3. Witam. Próbuję wymodelować felgę, wszystko jest ok do puki nie muszę zrobić otworów na śruby. Próbowałem już dziesiątki razy ale za każdym razem ten okrągły otwór wychodzi mi strasznie zniekształcony. Mógłby mi ktoś pomóc? Jest 5 otworów czyli 360/5 = co 72 stopnie jeden otwór. link do zdjęcia: http://oi58.tinypic.com/21cxjjt.jpg link do pliku (.max): http://www.speedyshare.com/N2ZyB/enkei.max najlepiej jakby ktoś inteligentniejszy wziął ten plik i zrobił jeden otwór i nagrał ekran przez te kilka minut, byłoby pięknie!
  4. Skelpel, dzięki za informacje! Twoje uwagi pomogły zajebiście! Zmniejszyłem noise do 0,005, w adaptive DMC zmieniłem ustawienia min na 2 i max na 6. Wyłączyłem detail enchancment. I zwiększyłem interp sample w LC do 10. Zadziałało ekstra, render szybko się zrobił a dodatkowo szumu chyba kompletnie nie ma, albo ja nie widzę hehehe ;) Ogólnie to testuję pełno różnych ustawień po kolei. Zmieniam jedno ustawienie, renderuje i patrzę czy coś się zmieniło i jak się zmieniło. A ten tutorial Granta Warwicka to już mi przelatywał przez oczy wiele razy ale jeszcze nie oglądałem. Na bank obejrzę to. Dzięki!
  5. Materiały na początku miałem na 32 i 64, nic nie dawało, ustawiłem na 128. I też nic. Take potem testowałem rózne ustawienia, te co podałeś też. Ale dopiero po poprawkach to jakoś wygląda. Ustawienia teraz mam takie: http://iv.pl/images/45653018524233349121.png a render wyszedł z nich taki: http://iv.pl/images/70650082404436535431.png. Co można inaczej ustawić?
  6. Witam. Wyrenderowałem sobie łazienkę i obraz jest jakby za mgłą i do tego jest pełno szumu dookoła. Da się to jakoś wyeliminować? Subdivs w materiałach jest na 128. Subdivs słońca jest na 64, skyportal na 64. Z góry dzięki za odpowiedź. http://iv.pl/images/35356921138989925307.png
  7. O wielkie dzięki za odpowiedź. Dzięki za wytłumaczenie, a ten link co podałeś to na bank przeczytam! Dzięki!
  8. Dzięki za podpowiedź, przetestuję to. A powiedz jeszcze mi co te wartości (min 4, max 8) oznaczają w praktyce? Co one powodują?
  9. Wymodelowałem iPhone'a 4s i wyrenderowałem. Tworzy mi się jakby szum w wąskich, małych dziurach (głośniki). Jest w stanie ktoś pomóc? Dzięki z góry. http://iv.pl/images/41314310570466068249.png
  10. Dzięki! Może coś dam radę wykombinować ;)
  11. Hej! Dzięki za odpowiedź. Zrobiłem przykładową scenę z jednym oknem i firaną. W scenie dałem Vray Sun padający na okno i intensity na 0,05. Używam Irradiance map i Light Cache. Do firany dodałem materiał vray 2sided material i do front dodałem zwykły vraymtl i w tym dałem bump jakiejś tkaniny i do opacity color correction i w tym jakiś obrazek z kropkami czarnymi. W głównym VRay2SidedMtl w back mam pusto i w translucency blisko pure białego i zaznaczone Force single-sided sub-materials. I to co mam teraz: http://iv.pl/images/85542155793013956366.png Myślę że błądzę hahaha. Gdyby można było dokładniej to byłbym wdzięczny :D Zależy mi żeby osiągnąć podobny efekt jak w twoim obrazku brightness -20
  12. Witam. Potrzebuję materiał do firan. Taki co w miejscu padania światła przepuszcza je. http://help.chaosgroup.com/vray/help/150SP1/images/examples/vray2sided/curtain_morning_.png Wiem że trzeba użyć vray 2sided material ale nie wiem jak się do tego zabrać. Proszę o pomoc. Dzięki za odpowiedź.
  13. Witam. Wykonałem swoją pierwszą wizualizację w Vray'u. Wszystkie modele widoczne w scenie wykonałem samodzielnie. Proszę Was o oceny, porady, wskazówki jak i co poprawić. 3ds maxa ćwiczę od ponad roku i coś już tam wiem i do tej pory używałem mental ray'a. Dopiero od jakichś 2 tygodni ćwiczę Vray'a. rendery można zobaczyć tutaj: http://matiworks.blogspot.com/2014/10/work-001.html Primary - Irradiance map Secondary - Light cache Vray sun użyty i skyportale ustawione na simple. Wciąż uważam się za początkującego więc proszę o dokładne porady co jak poprawić. Z góry dzięki!
  14. Dynamico, poprawiłem wszystko jak podpowiadałeś i rzeczywiście render wyszedł o wiele lepszy! Mój daylight i mr sky portale miay samples ustawione na 8 i zwiększyłem do 32, zmieniłem podłogę bo wcześniejsza była obiektem z krono original i dałem satin varnished wood i zmniejszyłem lekko refleksy i refrakcję. Dzięki za rady! Będę próbował dalej! tutaj render: http://i.imgur.com/4ilzWrY.png Pawlito dzięki też za rady i strone z materiałami, której nie znałem!
  15. Witam. Nadmienię na początku, że wciąż jestem początkującym użytkownikiem maxa, do tej pory bawiłem się w modelowanie i uczyłem się jak robić wszystkie modele a teraz chciałbym się nauczyć jak dobrze renderować, obejrzałem już dzisiątki filmików z tutorialami na you tube ale nic nie przynosi mi odpowiedzi ;) Otóż wykonałem pewną, niewielką scenę w 3ds'ie i wyrenderowałem 3 ujęcia. I tu pojawia się moje pytanie. Bo widziałem już dużo scen wyrenderowanych z mental ray'em ale moja nawet w najmniejszym stopniu nie wygląda tak dobrze jak te 'z googli'. Próbowałem mnóstwo różnych ustawień ale nic nie przynosi lepszego efektu jak te niżej. wyrenderowane ujęcia: 1) http://i.imgur.com/HpMaCiK.jpg 2) http://i.imgur.com/uY6uiqx.jpg 3) http://i.imgur.com/oilTfGF.jpg moje ustawienia: http://i.imgur.com/oL4leLl.png Bardzo dziękuję za wszelkie rady! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności