Skocz do zawartości

maximality

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Żary

maximality's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Niechce sie czepiac ale pewno nieczytales calego tekstu i sie nieskapnoles ze jestem amatorem i to moj pierwszy model w zyciu ;)
  2. Hmm no coz, sproboje troche "oczyscic" siatke lecz nie dzisiaj bo jak narazie to mam dosc max'a :]
  3. Wlasnie to mnie boli ze robie za gesta siatke, ale narazie boje sie ze cos mi niepojdzie i wole ja troche zagescic ;] Z pracy na prace bede staral sie naprawiac ten blad :P
  4. Jak ten czas mi szybko mija... Kilka dni bez kompa i nudy, no coz ale postanowilem sie wziasc troszke za to co zaczalem i oto moje kolejne wypociny :) 1. 2. 3. Siatka: 1. 2. 3. Jak widac narazie robie jedna brylke... za dziurki i rowki wezme sie jak skoncze maske :P No coz na siatce widac mnostwo bledow choc w renderze ich widocznosc sie nieznacznie zmniejsza, ale oczywiscie czlowiek uczy sie na bledach, w nastepnych projektach bledow bedzie mniej :] Jak czas pozwoli to zrobie niebawem uptade. Serdecznie Pozdrawiam ! PS. ma ktos moze tutka do pokazanego ustawienia w materialach na ladny kolor lakieru ? (bo ja nigdzie znalesc niemoge) :]... oczywiscie to tak przy okazji.
  5. Poniewaz udalo sie rozwiazac problem w jednym z wybranych modeli to zajme sie w tym watku tym autkiem :) Prosilbym Admina lub tez Moda o zmiane nazwy watku z "Hmm..." na "Dodge Charger" jezeli to mozliwe oczywiscie. Teraz prosba do was chlopaki, mianowicie chodzi o podanie np jakiegos linka do tutka czy cos w tym stylu albo abyscie sami napisali (wytlumaczyli), jaki material lub tez co mam w opcji renderu zmienic aby taki ladny "szaro-gliniany" kolor wychodzil do pokazania wam kolejnych etapow modelowania. Poniewaz niemam pojecia jak to zrobic a mam wrazenie ze wiekszosc to niejest typopwy screen w czasie pracy. Z gory Dziekuje i Pozdrawiam Serdecznie.
  6. Widze ze jak na razie sama pomoc z czego sie niezmiernie ciesze :D Javor - Ok juz wrzucam cos wiecej z dodge'a :) (miejscie zaznaczone = miejsce polaczenia... moze sie wydawac ze w pewnym miejscu jest polaczone ale tylko mocno przyblizone do siebie ;] JohnZi - no coz powiem Ci ze na poczatku niezrozumialem troche oco chodzi ale pokombinowalem no i wyszlo jak nalezy ;) Wiec chyba wezme sie za tego Dodge'a w kolejnych etapach pracy :D
  7. Witam ! Od kilku dni krece sie tutaj na forum i probuje jakos sie wzmoc aby zaczac temat , mam caly czas wrazenie ze jezeli cos zaczne to albo mnie "pojedziecie" iz robie to w zlym miejscu lub tez, ze robie zle modele czy cos... No ale przyszedl czas na jakis konkretny start :) Choc mam wrazenie ze watek bedzie zmuszony do przeniesienia poniewaz powinna tu byc praca w jakims malym stadium juz zrobiona to jednak zaryzykuje. Modelu pojazdu jeszcze sam sobie nieokreslilem, przewertowalem przerozne blueprinty poniewaz szukalem czegos co bedzie w miare proste, i mialo malo szczegolow ktore mogly by mi sprawic ogromny problem podczas modelingu. W koncu wybralem dwa: 1. Dodge Charger - Postanowilem go robic poprzez stworzenie na poczatku malego boxa ktorego lekko splaszczylem i poprzez "extrude" (w poly) wyciagalem kolejne partie ktore pozniej ukladalem w zadany model, wszystko bylo ok dopuki nienatrafilem na pewien problem. Bylo to polaczenie takiego "wyciaganego" box'a, probowalem poprzez zwykle dodanie poligonu (przy wczesniejszym convercie na mesh) lecz gdy wlaczalem mesh smooth'a to nadal byly to osobne czesci a miedzy nimi byla krzywa kostka czy tez poligon, wyczytalem rowniez ze mozna to zrobic poprzez opcje weld lecz niestety niemam pojecia jak ja uzyc poniewaz nic mi niewychodzi. Niemoglem juz sie patrzec na ten model wiec wybralem inny. 2. Audi A3 - Tu postanowilem sprobowac troche inaczej to zrobic, w jednym z tutoriali zobaczylem ze autor uzywa prostego ksztaltu "rectangle" po czym (w mesh) z wcisnietym shiftem robi kolejne czesci modelu tzn. przesuwa wciska shift przesuwa krawedz po czym puszcza klawisz ;] Lecz w trakcie gdy wlaczylem ponownie mesh smooth'a zauwazylem brzydka siatke w niektorych miejscach a po renderingu krzywy model w tych miejscach, probowalem to jakos poprawic ale wychodzilo jeszcze gorzej. Poniewaz niemam pojecia jak sobie poradzic w obu przypadkach to postanowilem sie z wami podzielic i juz nierobic nic "do szuflady", lecz wysluchac rad oraz waszej krytyki. wrzuce oba przypadki aby wam pokazac co jest nie tak i jezeli ktos z was pomoze mi tak ze uda mi sie to zrobic to zostane przy danym modelu, a jezeli oba przypadki beda mialy beznadziejny sposob modelingu itp to oczywiscie zaczne od jakiegos nowego autka oraz wyrusze w swiat modelingu wraz z waszymi wskazuwkami ktore powinny mi pomoc wybrac rodzaj modelingu itp. PS. Mam nadzieje ze niebedziecie na mnie zli ze zaczynam pisac w takim miejscu no a jezeli tak to oczywiscie prosze o przeniesienie tego tematu w odpowiednie miejsce ;) Dodge: 1. przed polaczeniem. 2. po polaczeniu 3. po dodaniu mesh smooth'a Audi: 1. krzywa :P siatka bez wygladzania 2. siatka po wygladzaniu No coz Maxem zajmuje sie od dosyc niedawna, nieznam jeszcze roznych sztuczek i waszego zargonu ktorym sie tu poslugujecie, i wlasciwie jak narazie siatki modeli za ktore sie biore sa strasznie "porabane" no ale mam nadzieje ze sie szybko naucze co i jak. W sumie moglbym wziasc pierwszy lepszy tutek z modelingiem samochodu lecz nigdy tego nielubialem i wole sam sie za cos wziasc od kompletnego zera poniewaz zawsze tak sie szybciej ucze. Pozdrawiam serdecznie, no i mam nadzieje ze przyjmiecie mnie jakos w swoje szeregi i pomozecie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności