Skocz do zawartości

Zelki

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Zelki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Z tego co zrozumiałem, chce sprzedawać karty proxy do użycia w grze karcianej, z alternatywną grafiką, którą stworzyłem dla jednej z kart. Takie karty chodzą po kilka dolców po przygotowaniu.
  2. Hej, ktoś uderzył do mnie z pytaniem ile chę za moją prackę z portfolio do użycia komercyjnego. Działam na bazie freelance na zamawiane prace lub UoP. ale jeszcze nigdy nikt nie chciał ode mnie praw żeby potem sobie sprzedawać jakieś przedmioty z renderem z folio. Klient jest z US, a ja nie pamiętam ile czasu spędziłem nad tą pracą i nie wiem na ile w ogóle można wycenić. Jakaś podpowiedź? 😄
  3. Cześć, załóżmy, że mam sobie model. Zrobiłem go na czyjeś zlecenie i przeniosłem prawa autorskie. Czy jest możliwe aby na bazie tego modelu dodać detali żeby miał np. 2x więcej poly i inną teksturę i opchnąć go na TS? Gdzie jest granica, którą muszę przekroczyć, aby móc taki model wystawić? Czy w ogóle tak można, czy musiałbym taki model zrobić zupełnie od nowa?
  4. Hej, czy pracując na zlecenie dla firmy ze Stanów Zjednoczonych, jeśli mieszkam na stałe w Polsce, będę potrzebował jakiegoś zezwolenia?
  5. Zelki

    Teczka gameart: Zelki

    @asdaq Jak tworzyłem obiekt, to miałem bazowy koncept z karty MtG (niestety nie pamiętam nazwy, ale to był jakiś token). Poszukałem też referek ze świata grzybów i to pozwoliło mi rozwinąć tę koncepcję. Oryginalna wydawała mi się nudna. Nie do wszystkiego dostaniesz concept arta i nie do wszystkiego jest potrzebny. Moim zdaniem concept art to tylko rodzaj nośnika informacji o formie i funkcji obiektu. Tę samą informację możesz uzyskać także w inny sposób. Dla mnie swoistym concept artem w tym przypadku była wiedza na temat pewnych wzorów, które występują w przyrodzie. Chciałem, żeby końcowa praca wyglądała jak coś, co nie istnieje, jest ze świata fantazji, a jednocześnie nosi cechy świata realnego, świata natury, tak, że gracz nie pomyśli sobie od razu: "ło, przecież takie coś nie ma racji bytu, szlag trafił immersję". Czy się udało? To już Wy ocenicie sami. BTW Jeśli robisz coś tylko dla siebie, moim zdaniem warto sobie najpierw postawić sztuczne ograniczenia i dopiero wtedy spróbować zrealizować zadanie. To jest proces bliższy realnemu i tak właśnie postąpiłem w tym przypadku, mimo, że efekt końcowy może wyglądać jak przypływ artystycznej weny na haju.
  6. Siemaneczko. Chciałbym pracować w gamedevie. Będe wrzucał tu prace z nadzieją, że dacie mi jakiś feedback, w którą stronę mam się kierować, żeby wbić się w branżę. Chciałbym wiedzieć, czy w ogóle mam szanse na ten moment, czy raczej "z czym do ludzi???". Jak oceniacie szanse z obecnym skillem? BTW takie pytanie: ma w ogóle sens wrzucać do portfolio coś, co jest nieoteksturowane? Mam na myśli duże pomieszczenie z wieloma detalami. Na pierwszy ogień taki drzewo-grzybek-kwiatek-cokolwiek:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności