Skocz do zawartości

Oncki

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Oncki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mam model wykonany w mayi-steampunkowy mikrofon https://i.gyazo.com/dee808adfb4330a1cfe6242a166d5c7f.png Zrobiłem tekstury w susbstance painter https://i.gyazo.com/693db54397182e904f42ae35f0a86735.png Brakuje mi w tym białym miejscu membrany mikrofonu którą chcę zrobić z obrazka. Z tego co wiem nie można tego zrobić w substance(pierwszy raz robiłem) ale można zrobić w mayi. https://i.gyazo.com/c2ffd0a888a8728dddb446a4d283f995.png Załóżmy, że w ten sposób:p. Jak mogę połączyć te mapy w najprostszy sposób? Są na tym samym modelu z tą samą uv mapą i nie nachodzą na siebie.
  2. Oncki

    Maya-Indywidualne skalowanie ścian

    Robię w 2016 i też jest, jakoś mi umknęła ta opcja....dzięki.
  3. Wydaje mi się, że to powinna być podstawowa sprawa ale nie mogę nigdzie znaleźć. Czy jak zaznaczę kilka ścian mogę je skalować wszystkie wokół ich własnej osi a nie wokół ich jednej wspólnej osi? Zobrazowanie: By z tego: https://gyazo.com/a25c10226aeb163caa0b2530a32288ba Zrobić jedynym kliknięciem to: https://gyazo.com/752403549827f9567658503ed2bbafbe A nie to: https://gyazo.com/0263874cfa526895b20d44ee3455190d Dzięki z góry za pomoc.
  4. Nie pisałem chyba jeszcze na tym forum ale trochę czytałem. Witam wszystkich, jestem Oskar. Studiując/pracując w innej branży bawiłem się trochę w wolnym czasie w modelowanie ale od niedawna będąc zmęczonym tym co robię myślę o tym bardzo poważnie. Pytanie moje myślę, że jest proste ale nie znalazłem nigdzie na nie jakoś odpowiedzi. Przy modelach do gry należy dwoić się i troić by każdy możliwy polygon zredukować. Tak więc też w FPSach model broni używanej przez gracza i model używany przez przeciwnika to inne modele bo nie modeluje się tej części broni, której gracz nie widzi. A jak to jest z polygonami ciał postaci, które są pod ubraniami? Używam maya+zbrush. Base mesh postaci i połowę ciuchów/equipmentu tworzę w mayi a potem ubieram golasa w zbrushu(zazwyczaj) robiąc detale. Ale pod warstwą ubrania dalej są niewidoczne, niepotrzebne polygony ciała. Czy w takiej sytuacji powinienem usunąć polygony ciała pod koszulką i połączyć w miejscu styku ergo kołnierzyk i szyja? I zrobić to przed wypaleniem UVek? Nie widziałem w tutorialach by ktoś tak robił ale też nie wszystkie były do game devu. Pozdrawiam.
  5. Oncki

    ZBRUSH - kącik porad

    Witam, jestem nowy w zbrushu i natrafiłem na pewien problem. Jak połączyć subtools tak by tworzyły jedną bryłę a nie zbiór oddzielnych elementów które po prostu mogę jednocześnie edytować? Spieszę z wyjaśnieniami o co mi chodzi. Mam taki obrazek: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/27/ep0h.png Jest złożony z oddzielnych subtools: głowa, rogi, trzonki rogów. Połączyłem je zplugin-->subtool master-->merge. I teraz chciałbym zrobić tak by nie było widać przerwy między rogami a głową http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/689/vcty.png Nie mogę nic zrobić by tak naprawdę złączyć te 2 obiekty. Czy by tak zrobić muszę mieć ten sam subdivision level na wszystkich subtools przed merge? Jeśli tak to mogę jakoś ujednolicić to po zastosowaniu merge? Dzięki wielkie z góry za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności