Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

zgrzytojajeczny

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Nie nie, oczywiście, że z kamery. Kamera jest ruchoma w tej animacji to tak na marginesie. Po prostu clipping jest tak jakby nie uwzględniany przy renderze z widoku kamery. Jego granice można tylko zobaczyć w oknie podczas pracy.
  2. Tak, wspomniany obszar jest ograniczony przez clipping dla kamery, przy widoku kamery jest dobrze ale przy renderze to nie działa.
  3. Dokładnie, chodziło mi o clipping, który nie działa przy renderze.
  4. Witam, Robię animację, która przed kamerą zawiera dużo obiektów. Kamera jest ruchoma. Dla kamery wyznaczyłem obszar widzenia i odległość. Dla widoku z kamery ukrywa obiekty, które znajdują się poza obszarem kamery, natomiast przy renderingu, widać wszystko to co jest niby poza zasięgiem kamery. Jak to renderować, żeby zachować pole i odległość widzenia kamery przy renderingu?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.