Skocz do zawartości

zgrzytojajeczny

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Nie nie, oczywiście, że z kamery. Kamera jest ruchoma w tej animacji to tak na marginesie. Po prostu clipping jest tak jakby nie uwzględniany przy renderze z widoku kamery. Jego granice można tylko zobaczyć w oknie podczas pracy.
  2. Tak, wspomniany obszar jest ograniczony przez clipping dla kamery, przy widoku kamery jest dobrze ale przy renderze to nie działa.
  3. Zna ktos rozwiazanie problemu?
  4. Dokładnie, chodziło mi o clipping, który nie działa przy renderze.
  5. Witam, Robię animację, która przed kamerą zawiera dużo obiektów. Kamera jest ruchoma. Dla kamery wyznaczyłem obszar widzenia i odległość. Dla widoku z kamery ukrywa obiekty, które znajdują się poza obszarem kamery, natomiast przy renderingu, widać wszystko to co jest niby poza zasięgiem kamery. Jak to renderować, żeby zachować pole i odległość widzenia kamery przy renderingu?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności