Skocz do zawartości

veilo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. veilo odpowiedział veilo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Właśnie powiem Ci tak że nawet gdy ruze powieko do wewnątrz to jak oddale kamere od obiektu to problem wraca - - - Połączono posty - - - I wydaje mi się że to problem że jest włączona opcja wygładania krawędzi (smooth mesh) na obiekcie głowy
  2. veilo odpowiedział veilo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    No są blisko bo mam tam w tym miejscu oko i jest jako osobny obiekt powieka, co mogę zrobić żeby tego efektu nie było a obiekty mogły pozostać na swoim miejscu ?
  3. No mam taki problem, co tu się rozpisywać, pokazuje mi się takie pasek przy renderingu z większej odległości, nie mam pojęcia co jest temu winne, dodam zdjęcie jak ktoś by wiedział jak temu zaradzić z góry dziękuje :)
  4. veilo odpowiedział veilo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki! ;3 Jestem początkujący w maya, bo do tej pory bawiłem się w Cinema4D, wielkie dzięki;3
  5. veilo dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam pytanie jak wyłączyć opcje przez którą zaznaczając jednego faca zaznacza mi się również jego "lustrzane odbicie", jak to wyłączyć, proszę o pomoc ;c dodaje zdjęcie

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności