tak wiec dzięki chłopacy za doradzenie mi tak wiec zamiar mam przetestować maya, modo i 3dsmax
(Tak myślę ze jak dobrze pójdzie przedstawiem kiedyś wam moje pracę)
i takie ostatnie pytanie na zakończenie tego tematu jaka jest średnia tirs (tak to nazywało się w blenderze) na modele pod gry
nie kurna tak dziękują za pomoc wy zamiast pomagać to odrazy hejt, do mnie pierdolicie trzy po trzy że niby ja jestem jak mu tam "Kramer" , jak tak dziękuje za taką pomoc, dobranoc
do rice, zanim tu napisałem czytałem trochę opinani na temat tych programów, tak nie znam ich możliwości, kieruje się tylko opiniami użytkowników owych programów
tak wiec dzięki, tak myślę ze po testuje 3 programy "modo, maya i cinema" wyglądają na bardziej intuicyjne niż max i blender, tak w ogóle nie wiedziałem ze istnej modo tak wiec dzięki ;]
o i jak by był ktoś tak miły i wyjaśnił skróty takie jak
lp, hp itp.
raczej źle to ująłem jak dla mnie on jest oporny i mało intuicyjny , chodzi mi o możliwości programu bo jak wiemy blender niby da się w nim wykonać również dobre prace jak 3dsmax czy maya, ale niestety nie ma takich możliwości co cinema4d, 3ds itp.
Tak wiec od programu oczekuje funkcjonalności, przejrzystego interface także jak i opcji pomocnych do gameart
Witam
Od razu przepraszam jak nie w tym dziale napisałem
Tak wiec od pewnego czasu przymarzam żeby rozpocząć przygodę 3d, co ja gadam od kilku lat
trochę próbowałem modelowania ale z 2 modele zrobiłem (jakieś tam broni nawet nawet wyszła jak dla mnie) w programie blender
zostawiłem to na jakieś 3 lata i wracając do tego znów zacząłem w blenderze
i w końcu doszedłem do wniosku że blender nie daj mi tego czego chcę
Tak więc zwracam się do was drodzy użytkownicy tego forum o polecenie programu
Tak wiec pozdrawiam