Skocz do zawartości

megh

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. megh dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    3dmax, vray Inspirowane Whitechapel Road
  2. Pierwsza skończona praca 3d (ale zawsze można poprawić)
  3. megh odpowiedział megh → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Domki do części 2. Pewnie dużo jeszcze trzeba będzie poprawić. Budynki na pewno nie będą ustawione szeregowo. Zastanawiam się czy modelować charakterystyczne budowle np. młyn, gospodę albo jakiś większy budynek. Planuję nałożyć malowane tekstury, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
  4. megh odpowiedział megh → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Racja. Sprawdziłam. Rzeczywiście statek jest ogromny w porównaniu do gór. Nie widziałam tego wcześniej.
  5. megh odpowiedział megh → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dziękuję za odpowiedź. Budowla w stylu Icecrown Citadel wyglądałaby ciekawie i na pewno doda charakteru. Wcześniej, po lewej był zamek, ale na razie postanowiłam go usunąć. Nie bardzo mi się podoba - modelowałam go jakiś czas temu - zamierzam poprawić. (tutaj jeszcze maski i particle były do poprawy) Co do postaci to jeszcze do tego nie doszłam (mam nadzieję, że niedługo spróbuję). Na razie pracuję nad ujęciem z góry, gdzie widoczna będzie wioska.
  6. megh dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Hej, zaczynam zabawę z 3D i animacjami. Zaczęłam modelować statek i powoli w mojej głowie zaczęła pojawiać się cała historia. Na razie wrzucam część 3 (przemyślane mam jeszcze 2 może 3 wcześniejsze) nad resztą ciągle pracuję. Cała scena modelowana jest w 3D max. Na dziobie statku, którego w tej części nie widać wymodelowałam lwa w Mudbox. Miałam pewne problemy z particlami - strasznie wydłużały render dlatego dodałam je już w After Effects. Chętnie wysłucham wszystkich rad. Z góry dziękuję za pomoc :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności