Skocz do zawartości

cartmanPL

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witajcie, Podpowiedzcie proszę dlaczego dzieje się tak jak na obrazku i jak to wyeliminować.
  2. cartmanPL odpowiedział cartmanPL → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dzięki wielkie. o takie coś mi chodziło!
  3. cartmanPL dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witajcie, Chciałbym nauczyć się 3ds max. Postanowiłem zacząć od nauki modelowania. Aktualnie walczę z techniką box modeling i w związku z tym mam kilka pytań: Jak to jest z tymi poligonami w box modeling? Czy należy dążyć do tego, żeby każdy poligon miał 4 edge i 4 vertexy (w jakims tutorialu widzialem ze gosc tak robil)? Chodzi mi o tworzenie poprawnych / dobrych technicznie modeli low poly. Czy oprócz ilości vertexów per poligon są jakieś inne wytyczne? (np. każdy poligon musi mieć określoną liczbę sąsiadów? unikać poligonów typu "T"? etc) z góry dzięki pozdrawiam Wojtek

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności