Skocz do zawartości

PeterNoOne

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Częstochowa

PeterNoOne's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. Jak wyselekcjonować polygony tylko jednej powierzchni. Jakiej opcji selekcji użyć? Kiedy używam opcji grow po kilku kliknieciach zaznaczy sie wszystko a ja chce zaznaczyc poligony tylko do krawędzi tego obiektu (kontynentu) http://i1285.photobucket.com/albums/a600/PeterNoOne/Selection_zpsh3m0okju.jpg
  2. Mam pytanie: Czy da się wybrać które obiekty chce mieć wyświetlone Cieniowane ? W shade selected cieniuje się zaznaczony obiekt a ja chcę mieć pare obiektów wyświetlonych cieniowanych a zaznaczyć jakiś jeden inny i na nim pracować w wireframe. Jest opcja alt+x ale wtedy obiekt jest półprzezroczysty a mnie chodzi żeby był całkiem Wireframe. Może ktoś podpowie
  3. PeterNoOne

    Przeinstalowanie maxa

    Próbuje przeinstalowac maxa. Za każdym razem po ponownym instalowaniu mam te same ustawienia i błąd. Chciałem zresetować wszystko do default. Które pliki usnąć żeby to zrobić? chodzi o maxa 2013
  4. Wyświetlanie Bounding box już wyłączyłem. Teraz jeszcze chciałbym wiedzieć jak wyłączyć ten szary układ współrzędnych zaznaczonego obiektu. http://i1285.photobucket.com/albums/a600/PeterNoOne/01012015real_zps2e4f15ec.jpg
  5. Jak zrobić żeby otekturować obiekt składający się kilku polygonów, dla przykładu sześcian. Każdy polygon ma mieć osobną teksture i każdy polygon ma mieć inny UV map. Próbowałem to zrobić z edit poly ale działa tylko do jednego polygonu, każdy kolejny kasuje ustawienia poprzedniego.
  6. PeterNoOne

    Modele do gta 4

    Wiem że model musi być low poly. Im więcej poligonów tym bardziej obciążony jest procesor i GPU. Im więcej do obliczenia tym wolniej gra będzie działać. Planuje zrobić model bazując na tym modzie: http://www.gamemodding.net/en/gta-iv/gta-iv-bikes/16830-bmw-r75-sahara.html
  7. PeterNoOne

    Modele do gta 4

    Konkretnie to chciałbym wiedziec czy ktoś z was zrobił taki model? Zrobić siatkę mogę w 3ds'ie ale nie wiem jak zabrac sie za tekstury i dummy, itp Żeby to poźniej działało w grze.
  8. Czy ktos z forumowiczów robił modele do gta 4?. Chciałbym zrobic motocykl. Wiem ze jest potrzebny z modeler to konvertowania do formatu wft.
  9. Model który zrobiłem chcę dać do wydrukowania. Firma która to będzie wykonywała będzie miała mój model do dyspozycji i w zasadzie może go sobie przywłaszczyc lub dac komuś kto go wykorzysta komercyjnie. Czy jest jakaś możliwość żeby się przed tym zabezpieczyć? Czy umieszczenie tego modelu do sprzedaży w jakimś serwisie typu turbosquid coś zmieni?
  10. Jakie pliki, z ktorych katalogow sobie skopiowac zeby po przeinstalowaniu miec wszystkie ustawienia , skroty klawiszowe , wyglad itd. jeszcze jedna sprawa. max 2009 niechce otwierac plikow zrobionych w maxie 2013. czy da sie cos doinstalowac zeby moc te pliki otworzyc?
  11. Czy jest opcja żeby zaznaczyć wszystkie vertexy podświetlone w xview na zielono?
  12. Dzięki, xview nie wiedziałem, napewno się przyda. Jest też chyba gdzieś opcja sprawdzania poprawności siatki ale nie wiem gdzie. sporo rzeczy, które opisałeś już wiedziałem. Tylko nie ograniam jeszcze tego snapowania. Potrafie tylko snapowac do siatki a nie wiem jak snapowac do vertexów czy krawędzi. Jeszcze mam pytanie odnoscie łączenia obiektów: Czy jak rozłącze (detach) kilkanascie płaszczyzn a pozniej chce je przylaczyc z powrotem to muszę spawac kazdy vertex z osobna czy mozna to jakos szybciej zrobic? moze krawędzie da się spawać.
  13. Mam dwa vertexy osobnych elementów. chce je połączyć razem. Nie chce mi sie przesuwać ręcznie vertexa 1 do vertexa 2, nie chce tez zeby vertexy spotkały się ze sobą w połowie drogi (weld threshold). Chcę za to żeby vertex jeden został przesunięty dokładnie w miejsce vertexa 2 i wtedy użyje opcji weld. Już znalazłem Target Weld Przy okazli chciałem zapytać jak łączycie dwa elementy ze sobą - znacie jakieś szybkie techniki czy vertex po vertexie się bawicie? http://i1285.photobucket.com/albums/a600/PeterNoOne/vertexy_zpsb0ec637b.jpg Możecie też podpowiedzieć jak w inny sposób zrobic obiekt widoczny na zdjęciu. Jak na przykład wytłoczyć kule z płaskiego obiektu wyciągając wierzchołki lub coś w tym stylu. http://i1285.photobucket.com/albums/a600/PeterNoOne/a0f867ca-81fb-4832-ba8e-0f0c3b51eb2d_zps2a552d8c.jpg
  14. Dobra, a gdzie wrzucic ten plik? welder.ms
  15. Zarąbisty render. Bardzo mi się podoba. Świetna robota. Możesz napisać ile czasu zajeło stworzenie tej sceny? ile ma powierzchni? może pokaż jak wyglądają siatki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności