Skocz do zawartości

rumburaki

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. rumburaki odpowiedział rumburaki → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Proszę bardzo. Pierwszy przed, drugi po , trzeci efekt po renderingu. https://lh4.googleusercontent.com/-iSHK7G1AOTg/U35NeQ2-IyI/AAAAAAAAAcg/GnOMdQsQd_E/w1020-h547-no/before.JPG https://lh3.googleusercontent.com/-l-lcMhw1jWw/U35NefnVQyI/AAAAAAAAAco/YD2cK-03HDU/w1020-h527-no/after.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-7xfJWzSHupc/U35Nf9peD2I/AAAAAAAAAcw/DoCh3pQp8bM/w1020-h547-no/render.JPG Screeny z 3dstudio max 2014.W wersji 2009 na tym etapie jeszcze jest OK , jazda zaczyna się po nałożeniu tekstur. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. rumburaki dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Pojawił kolejnym problem przy moim projekcie. Przybliżę po krotce w czym rzecz. Chciałem wyciąć w materiale litery. Użyłem funkcji colapse (boolean-subtraction) zaznaczyłem materiał , wyraz i efekt wyszedł taki , ze kilka liter było wyciętych idealnie kilka częściowo i kilka w ogóle, a na materiale pojawiły się artefakty. Sprawdziłem to na 3 różnych wersjach i jak na razie idealnie jest tylko w wersji 3dsmax 2009 ale tylko do momentu gdy nie przypisze materiał do obiektu, wersje 2012 i 2014 sieja artefaktami na dzień dobry. https://lh3.googleusercontent.com/-CLYKb0mSQbE/U3vQQPRcT8I/AAAAAAAAAaw/d-W7DcakZkQ/w866-h477-no/Przechwytywanie.JPG Czy jest jakaś inna metoda na osiągniecie efektu wyciętych liter ?
  3. rumburaki odpowiedział rumburaki → na odpowiedź w temacie → Modeling
    No to ja bardzo dobrze wiem, że CDR'a prawie nic nie przyjmie :-). Z AI tez miałem problem ale cadowskie DWG poszło bez problemu. Stanąłem przy kolejnym problemie przy tym projekcie. Nie wiem czy mam zakładać nowy temat czy tutaj coś się dowiem może. Przybliżę po krotce w czym rzecz. Chciałem wyciąć w materiale litery. Użyłem funkcji colapse (boolean-subtraction) zaznaczyłem materiał , wyraz i efekt wyszedł taki , ze kilka liter było wyciętych idealnie kilka częściowo i kilka w ogóle, a na materiale pojawiły się artefakty. https://lh3.googleusercontent.com/-p9fLOvVGpQU/U3vQe1n5CAI/AAAAAAAAAbU/Ou9sIXzMOjc/w1217-h670-no/Przechwytywanie.JPG
  4. rumburaki odpowiedział rumburaki → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Co do tworzenia to nic skomplikowanego. Najpierw text, potem circle potem modify, pathdeform pick patch i wskazanie kola. Ale kolega Dynamico podał mi dobre rozwiązanie, co prawda z ilustratorem nie mam za dużo wspólnego ale za to w Corelu sobie radze nie najgorzej, a tam spokojnie mogę zrobić wstępny projekt o jaki mi chodzi. Gdyby kolega mi tylko jeszcze podał w jakim standardzie robić export (rozszerzenie pliku).
  5. rumburaki dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam szanownych kolegów. Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum proszę o wyrozumiałość. Mam problem uzyskaniem poprawnego wyglądu tekstu wpisanego w koło. Otóż tekst i grafika (gwiazdki w tym przypadku), pochylają się do środka, a chciałbym by zachowały swoj oryginalny kształt i były prostopadłe to przylegającej płaszczyzny. Poniżej link to przykładu. https://lh4.googleusercontent.com/-2ccLlPBasVw/U3tEptJZXcI/AAAAAAAAAaU/XfTl2qCvZsE/w640-h480-no/kokoko.jpg Przeszukałem sporo stron, lecz nie znalazłem informacji co robię źle bądź czego nie robię, a powinienem. 3D STUDIO MAX 2014 (myślałem, że to oczywiste, przepraszam) Z góry dziękuję za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności