Gajowy
Members-
Liczba zawartości
129 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Gajowy's Achievements
Newbie (1/14)
155
Reputacja
-
Siemano! Trcohę mnie tu nie było, dużo ostatnimi czasy zmian. Projekt nie zdechł, ale z animacji rezygnuje, nie znajdę az tyle czasu na to wszystko. Ale faje obrazki mam nadzieję z tego będą :)
-
[Pojazd 3D] Lamborghini Huracán
Gajowy odpowiedział Jatopatryk → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Jest całkiem nieźle, choć poprawić też jest co. Co do siatki jest ogólnie dobra ale w detalach już do poprawy. Mam na myśli min. przetłoczenia na masce, przedni zderzak, próg. Shadery też mozna poprawic, lakier jak dla mnie zbyt się byszczy, ma taki metaliczny błysk Kadr 1 generalnie ok, ale auto trochę się w tym gubi ( oczojebne wszystko), 2 za ciasny. W 3 z tego co widzę zderzak ma inny materiał niż karoseria, ja bym z tym uważał bo na pierwszy rzut oka wygląd mi to jakby zderzak i maska nie były ciałge tylko załamane w łączeniu. Sprawia to wrażenie błędu w modelu, wprawia w jakiś dyskomfort. Natomiast zauważyłem ostatnio jakąś plagę źle dobranych prespektyw/skal przy wklejaniu do backplate. I to nie tylko tu ale potrafi się zdarzyć naprawdę porządnym profesjonalistom.- 7 odpowiedzi
-
Dzięki! Jeszcze trochę jest do poprawy ale najwiekszy problem to jest wydajnościowy :) Staram się zmieścić scenę w 32gb ramu ale bedzie bardzo ciężko jak dojdą symulacje. Celuję właśnie dokładnie w klimaty jakie podrzuciłeś :) Dźwięk myślałem tez sobie wyciągnąć z AC ale jest lekko mówiąc słaby. Będę musiał wziąć coś z własnie takich filmików i posklejać do kupy :)
-
Dzięki za komenty! Nowa porcja różności i render ujawniajacy zawiłłą jak warszawski pyton fabułę ;)
-
Materiały w wersji "wyjechał z salonu" Przy okazji skok w bok z corona
-
Maseczki
-
pecet, dodałem za pomocą "wstaw film". Coś może być faktycznie nie tak bo na telefonie tez mi się nie wyswietlają filmy.
-
Dzięki! @dexter47 Tak, to jest proceduralny materiał. Na razie jest to baza, jeszcze będzie przy tym trochę dłubania @Loozack Dzięki! Rig jeszcze trochę drewniany ale w dobrym kierunku, brakuje jeszcze pochylenia przy hamowaniu i koła się jeszcze przenikają troche z położem ;)
-
Troszkę gratów ode mnie WIP
-
Cześć Próbuję zrobić taką rzecz: Obrót punktu czerwonego określa pozycję sześcianu na danej osi Wire paremeters: rotation z ------> position x I to działa. Problem pojawia się, gdy obrót czerwonego jest zależny od obrotu punktu szarego. Wtedy obrót szarego powoduje obrót czerwonego ale czerwony nie wpływa już na położenie sześcianu ( wire pareameters nie działają) Czy to jest tak, że ja nadpisuję pewne parametry/połączenia? Czy orientation constrain po prostu jest takim skrótem do połaczenia miedzy obiektami, by nie wchodzić w wire parameters i ustawiać to ręcznie? ed: sześcian zmienia położenie tylko raz, a obrót nic nie zmienia.
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Gajowy odpowiedział batonx → na temat → Dyskusje o grafice
@PixelDomain Nie wiem gdzie miedzy wiersami wyczytałeś, że będę rozpowszechniał modele - nic takiego nie ma miejsca :) -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Gajowy odpowiedział batonx → na temat → Dyskusje o grafice
Dzięki za pomoc :) Z klientem już zrobiłem kilka projektów i nawet część samochodów, które wykorzystamy została poprawiona w poprzednich pracach, więc przez to myśle, że trzeba zejść z ceny bo po prostu jest to juz zrobione. Opony w większości były ok, jeśli coś nie będzie siedziało to podmienię całą geometrię opon.y Oświetlenie raczej będzie dobierane do każdego modelu. Dzięki za pomoc, coś w granicach 10-15 myślę, ze będzie ok :) -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Gajowy odpowiedział batonx → na temat → Dyskusje o grafice
Cześć, Na ile wycenilibyście render samochodu ( samochód + cień, reszta kanał alfa) w oświetleniu studyjnym FHD? Modele dostarcza klient, łącznie około 100 renderów. Moje zadanie to korekty shaderów i render. Pozdr. -
Cześć! Model wydłubany. Jakieś drobne korekty pewnie wyjdą ale to już w trakcie. Shadery i malowanie to dobra okazja żeby zbadać jak się pracuje na Substance.
-
Dzięki! Grunt to praca na warstwach, wtedy jako tako da się pracować. Ja też nie mam jakiegoś potwora, a karta ma chyba z 5 lat, miałem wymieniać ale wiadomo co się stało z cenami już od roku. Myślę, że oczywistym będzie robienie symulacji na osobnych scenach z uproszczoną geometrią, to samo z animacjami i póżniej scalenie wszystko w jedno. Nie mam jakiegoś konkretnego planu na to, wszystko wyjdzie w praniu, ale wiem czego się mniej więcej spodziewać :)