Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gajowy

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Siemano! Trcohę mnie tu nie było, dużo ostatnimi czasy zmian. Projekt nie zdechł, ale z animacji rezygnuje, nie znajdę az tyle czasu na to wszystko. Ale faje obrazki mam nadzieję z tego będą :)
  2. Jest całkiem nieźle, choć poprawić też jest co. Co do siatki jest ogólnie dobra ale w detalach już do poprawy. Mam na myśli min. przetłoczenia na masce, przedni zderzak, próg. Shadery też mozna poprawic, lakier jak dla mnie zbyt się byszczy, ma taki metaliczny błysk Kadr 1 generalnie ok, ale auto trochę się w tym gubi ( oczojebne wszystko), 2 za ciasny. W 3 z tego co widzę zderzak ma inny materiał niż karoseria, ja bym z tym uważał bo na pierwszy rzut oka wygląd mi to jakby zderzak i maska nie były ciałge tylko załamane w łączeniu. Sprawia to wrażenie błędu w modelu, wprawia w jakiś dyskomfort. Natomiast zauważyłem ostatnio jakąś plagę źle dobranych prespektyw/skal przy wklejaniu do backplate. I to nie tylko tu ale potrafi się zdarzyć naprawdę porządnym profesjonalistom.
  3. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki! Jeszcze trochę jest do poprawy ale najwiekszy problem to jest wydajnościowy :) Staram się zmieścić scenę w 32gb ramu ale bedzie bardzo ciężko jak dojdą symulacje. Celuję właśnie dokładnie w klimaty jakie podrzuciłeś :) Dźwięk myślałem tez sobie wyciągnąć z AC ale jest lekko mówiąc słaby. Będę musiał wziąć coś z własnie takich filmików i posklejać do kupy :)
  4. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki za komenty! Nowa porcja różności i render ujawniajacy zawiłłą jak warszawski pyton fabułę ;)
  5. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Materiały w wersji "wyjechał z salonu" Przy okazji skok w bok z corona
  6. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Maseczki
  7. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    pecet, dodałem za pomocą "wstaw film". Coś może być faktycznie nie tak bo na telefonie tez mi się nie wyswietlają filmy.
  8. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki! @dexter47 Tak, to jest proceduralny materiał. Na razie jest to baza, jeszcze będzie przy tym trochę dłubania @Loozack Dzięki! Rig jeszcze trochę drewniany ale w dobrym kierunku, brakuje jeszcze pochylenia przy hamowaniu i koła się jeszcze przenikają troche z położem ;)
  9. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Troszkę gratów ode mnie WIP
  10. Cześć Próbuję zrobić taką rzecz: Obrót punktu czerwonego określa pozycję sześcianu na danej osi Wire paremeters: rotation z ------> position x I to działa. Problem pojawia się, gdy obrót czerwonego jest zależny od obrotu punktu szarego. Wtedy obrót szarego powoduje obrót czerwonego ale czerwony nie wpływa już na położenie sześcianu ( wire pareameters nie działają) Czy to jest tak, że ja nadpisuję pewne parametry/połączenia? Czy orientation constrain po prostu jest takim skrótem do połaczenia miedzy obiektami, by nie wchodzić w wire parameters i ustawiać to ręcznie? ed: sześcian zmienia położenie tylko raz, a obrót nic nie zmienia.
  11. @PixelDomain Nie wiem gdzie miedzy wiersami wyczytałeś, że będę rozpowszechniał modele - nic takiego nie ma miejsca :)
  12. Dzięki za pomoc :) Z klientem już zrobiłem kilka projektów i nawet część samochodów, które wykorzystamy została poprawiona w poprzednich pracach, więc przez to myśle, że trzeba zejść z ceny bo po prostu jest to juz zrobione. Opony w większości były ok, jeśli coś nie będzie siedziało to podmienię całą geometrię opon.y Oświetlenie raczej będzie dobierane do każdego modelu. Dzięki za pomoc, coś w granicach 10-15 myślę, ze będzie ok :)
  13. Cześć, Na ile wycenilibyście render samochodu ( samochód + cień, reszta kanał alfa) w oświetleniu studyjnym FHD? Modele dostarcza klient, łącznie około 100 renderów. Moje zadanie to korekty shaderów i render. Pozdr.
  14. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Cześć! Model wydłubany. Jakieś drobne korekty pewnie wyjdą ale to już w trakcie. Shadery i malowanie to dobra okazja żeby zbadać jak się pracuje na Substance.
  15. Gajowy odpowiedział Gajowy → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki! Grunt to praca na warstwach, wtedy jako tako da się pracować. Ja też nie mam jakiegoś potwora, a karta ma chyba z 5 lat, miałem wymieniać ale wiadomo co się stało z cenami już od roku. Myślę, że oczywistym będzie robienie symulacji na osobnych scenach z uproszczoną geometrią, to samo z animacjami i póżniej scalenie wszystko w jedno. Nie mam jakiegoś konkretnego planu na to, wszystko wyjdzie w praniu, ale wiem czego się mniej więcej spodziewać :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.