Skocz do zawartości

seven

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

seven's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. seven

    Zestaw PC: max 9000zł

    Ok jeszcze raz was wymęczę :D Powiedzcie mi Ci którzy zajmują się modelowanie/teksturowaniem, czy wykorzystam 64GB ramu?? (wiem głupie pytanie) Czy może wystarczy 32gb? Głównie chodzi mi o Maxa, Photoshopa i 64bitowego ZBrush :D Wybrałem dwa zestawy pamięci: G.Skill 64GB DDR3-1600 CL10 RipjawsZ CL10 10-10-30 G.Skill TridentX 32GB DDR3-1600MHz CL7 8-8-24 (te mają bardzo niskie CL) :) Doradzcie pro
  2. seven

    Zestaw PC: max 9000zł

    Obudowę mam Cooler Master Cosmos II także nie byłoby problemu z tak dużym chłodzeniem CPU, poczytam jeszcze o tym, poszukam testów i podejmę decyzje :)
  3. seven

    Zestaw PC: max 9000zł

    Tak racja nie ma takiego ja 5960k :) jest 5960X (mój błąd) :) Co myślicie o tym zestawie?? Procesor: INTEL CORE i7-4930K Płyta główna: Asus P9X79 WS s.2011. Chłodzenie procesora: Corsair Hydro Series H110 (CW-9060014-WW) Karta graficzna: Gigabyte GF GTX970 4GB 256Bit GAMING Dysk SSD na system + progrmy: Plextor M6S 256 GB 2.5" SATA III Dysk twardy: WD Black WD1003FZEX 1TB sATA III 64MB. RAM: G.Skill 64GB DDR3-1600 CL10 RipjawsZ Chłodzenie RAM: G.Skill TURBULENCE III Przeznaczenie: modelowanie 3D i teksturowanie (3ds MAX, ZBrush teraz już 64bit :), Photoshop tip) rallyman pisałeś odnośnie chłodzenia CPU, znaczy się Corsair Hydro Series H110 jest mało wydajny? głośny? możesz coś polecić? :) dzięki za pomoc !! :)
  4. seven

    Zestaw PC: max 9000zł

    Korzystałem teraz z strony którą podał skalpel3d http://cpuboss.com/ i porównywałem procesory 5820k, 4930k, 5930k i 5960k. Stwierdzam więc że w gre wchodzi 4930k lub... 5960k (powód prosty 4930k wypada identycznie jak 5820k i troche słabiej od 5930k, a gorzej oczywiście od 5960k) tylko czy ja się zmieszcze w 9tyś zł?? podajcie prosze jakias sensowną konfiguracje pod 5960k w granicach 9tyś, tylko prosze o uwzglednienie 32gb ram (jesli budżet pozwoli), SDD na system+programy i HDD na dane :) to ma być sprzet na 3-4 lata pracy (modelowanie 3D+teksturowanie) więc sami rozumiecie że chce te pieniądze dobrze zainwestowac :)z góry dziękuje za pomoc :)
  5. seven

    Zestaw PC: max 9000zł

    skalpel3d a co myślisz o tych płytach głównych Asus P9X79-E WS s.2011 Lub Asus X79-DELUXE s.2011 ? i jeszcze pyt odnośnie ramu, czy warto brać tyle ile max obsługuje procesor INTEL CORE i7-4930K czyli DDR3 64GB? czy wystarczy mi 32GB? Czytałem aby przy stacjach roboczych na tym nie oszczędzać :)
  6. Witam, Proszę o ocenę dwóch zestawów które przygotowałem, nie uwzględniają one zasilacza i obudowy bo to już mam przygotowane pod ten sprzęt 1. Zestaw „1” komputerowy pod procesory Haswell-E (LGA2011-v3) Procesor: Intel Core i7-5930K 3,5 GHz s.2011 Box (bez chlodzenia) Płyta główna: Asus X99-Deluxe X99 s.2011-v3. / Lub ta: ASUS WORKSTATION X99-E WS s.2011-v3 Chłodzenie procesora: Corsair Hydro Series H110 (CW-9060014-WW) Karta graficzna: Gigabyte GF GTX970 4GB 256Bit GAMING Dysk SSD na system + progrmy: Kingston HyperX 3K SSD SATA3 2.5" 240GB SH103S3/240G Dysk twardy: WD Black WD1003FZEX 1TB sATA III 64MB RAM: G.Skill Ripjaws 32GB DDR4-2133Mhz Chłodzenie RAM: G.Skill TURBULENCE III Bardziej jestem za Zestawem”1” gdyż to najnowsza architektura, jednak znalazłem kilka artykułów na dwóch niezależnych forach że płyty pod X99 się palą… a głównie właśnie spaliła się ta płyta Asus X99-Deluxe X99 w kilku przypadkach oraz płonęły płyty MSI… Linki do artykułów: http://www.legitrevi...-unknown_150008 http://www.tomshardw...erclocking.html 2. Zestaw „2” komputerowy pod procesory Ivy Bridge-E (LGA 2011) Procesor: INTEL CORE i7-4930K Płyta główna: Asus P9X79-E WS s.2011 / Lub ta: Asus X79-DELUXE s.2011 Chłodzenie procesora: Corsair Hydro Series H110 (CW-9060014-WW) Karta graficzna: Gigabyte GF GTX970 4GB 256Bit GAMING Dysk SSD na system + progrmy: Kingston HyperX 3K SSD SATA3 2.5" 240GB SH103S3/240G Dysk twardy: WD Black WD1003FZEX 1TB sATA III 64MB. RAM: Kingston HyperX Beast 32GB DDR3-1600MHz Kit Chłodzenie RAM: Kingston HyperX Fan Zestaw „2” wydaje mi się „bezpieczniejszy” (chodzi mi o te płonące płyty pod Haswell-E…) być może już naprawili ten problem, jednak nie znalazłem żadnych informacji na ten temat… Odnośnie tego czemu wybieram tylko Płyty główne ASUS’a to powód prosty, zawsze takie miałem i jakoś ufam temu producentowi (oby mnie to nie zgubiło…) Oceńcie te zestawy proszę, głównie zwróć uwagę na te płyty główne, może podsuniecie mi jakiś lepszy zestaw To ma być sprzęt do modelowania 3D i teksturowania (3ds MAX, ZBrush, Photoshop tip). Czytałem że profesjonalne zestawy do pracy składają się z architektury dwuprocesorowej (Xeon) jednak wydaje mi się że nie wykorzystałbym takiego potencjału (nie bawię się animacją, głównie modelowanie 3d) Cena max 9000zł
  7. seven

    seams uv / seamless textures

    Odnoszę wrażenie że tego nie da się tak zmapować jak na przykładzie w pierwszym poście.. gdyż topologia tego "rękawa" jest u góry szersza.
  8. seven

    seams uv / seamless textures

    Dziękuje bardzo za rady :) jednak wszystko to robiłem już wcześniej przed napisanie posta.. i to nie skutkuje.. :/ pokaże na screenach.. http://zapodaj.net/eb619df3cff34.jpg.html http://zapodaj.net/6c70ae56f9db0.jpg.html http://zapodaj.net/133f866e42d1d.jpg.html http://zapodaj.net/7f3a173957ba2.jpg.html
  9. seven

    seams uv / seamless textures

    Skorzystałem właśnie z modyfikatora Unwrap UVW, a wcześniej pozbyłem się starego UV za pomocom UVW Remove z zakłądki Utilities, potem skonwertowałem do Editable Poly, szwy dałem pod pachom i zrobiłem mapowanie cylindryczne i dopasowałem najlepiej jak się da ustawienia... i nie wychodzi tak jak chce, na prostym cylindrze to tak mapuje jak u Ciebie ale jeśli chodzi o ramie to nie.. jakieś inne pomysły??
  10. Witam, Od razu przejdę do rzeczy, mam model postaci na którego ramieniu chce nałożyć "płytową zbroje", a dokładnie przygotowany wcześniej patern. W ZBrush zrobiłem użyłem maski, zakryłem obszar ramienia, kolejno extract, zrobiłem w maxie UV, potem znowu do ZBrush.. itd.. No i oczywiście problem jest na szwach UV gdyż patern brzydko na siebie nachodzi.. znalazłem na necie taki mini tutorial jednak nie mam pojęcia jak gość tak rozłożył UV ramienia.. zobaczcie zdjęcie: http://zapodaj.net/fb37a9169bd50.jpg.html Próbowałem już różnymi sposobami, ręcznie poprawiać siatke UV, cylindrical planar... no dosłownie wszystko :/ Jeśli ktokolwiek ma jakiś pomysł to proszę o pomoc. Pozdrawiam
  11. seven

    Problem_model low poly_kolczuga

    Tak oczywiście Rice ten drugi obrazek to nie jest low poly :) Arcadia dziękuje za tutorial :) Próbowałem wykonać przy pomocy tego tutorialu Displacement Map kolczugi.. i coś kiepsko wyszło :/ 1. wykonałem kolejno prostą kolczugę (a raczej jej fragment), potem płaszczyznę, szybkie UV płaszczyzny, następnie render to texture i ustawiłem klatkę, wszystko jest na screenach poniżej: http://zapodaj.net/612fb60882ea3.jpg.html http://zapodaj.net/e3227dcd57813.jpg.html 2. Na zdjęciu poniżej moje ustawienia panelu render to texture http://zapodaj.net/9dd8372976ce2.jpg.html 3. I kupa... bo coś jest nie tak gdyż na czerwono jest zaznaczony "Ray miss" http://zapodaj.net/ed676e4c1e901.jpg.html 4. tak to wygląda w PS.. http://zapodaj.net/5bf3b4c9137ec.jpg.html Powiedzcie proszę gdzie robię błąd, podejrzewam że jest to coś banalnego.. coś przeoczyłem w tutorialu??
  12. seven

    Problem_model low poly_kolczuga

    hmm.. czyli nikt nic niby nie wie tak :/ ps. przeprasza za błędy nie *Ralpha tylko *alpha, i nie *tuto riali tylko *tutoriali.
  13. Witam, Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić, chodzi mi o przygotowanie modelu low poly takich obiektów jak kolczuga, lub poszarpany materiał. Rysunek przedstawia o czym mówię: (obie prace nie są oczywiście moje, pozwoliłem sobie tylko wykorzystać je gdyż będzie mi to łatwiej wytłumaczyć). http://zapodaj.net/43502a77ffae6.jpg.html http://zapodaj.net/007d26ec2a3ab.jpg.html Już tłumacze o co chodzi. Wiem że takie rzeczy mapuje się na płasko (screeny) jednak nie wiem dokładnie jak to zrobić.. Na pierwszym zdjęciu widzę jak wygląda model low poly jednak nie do końca wiem jak go zmapować. Czy chodzi tutaj o przygotowanie w Photoshop kanałów Ralpha w miejscach gdzie ma być całkowita przeźroczystość? Czyli tam gdzie będzie kończył się poszarpany materiał? A jak sytuacja wygląda z drugim zdjęciem, chodzi o kolczugę. Szukałem tuto riali w necie jednak nic konkretnego nie znalazłem, może źle szukam.. :/ Dlatego mam do was prośbę, jeśli ktoś posiada jakiś dobry tuto rial bądź jest mi w stanie wytłumaczyć to będę wdzięczny, gdyż powyższy problem spędza mi sen z powiek… :/ PS. Jeśli już wył poruszany taki temat to proszę o link. Proszę tylko o konkretne odpowiedzi, nie jednym zdaniem gdyż często jest to powodem jeszcze większej ilości pytań :) Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności