Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

andrzejBG

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Broń nie ma liczby mnogiej. Nie pisze się "dwie bronie", tylko dwie sztuki broni.
  2. Witam, tym razem grywalna postać do UE4 - Sardaukar z sagi "Diuna". Koncept inspirowany rysunkami Philippe Druillet. Broń wzięta z "ShooterGame", a animacje z "Animation Starter Pack". [video=youtube;0s-RksQM4Oo]
  3. andrzejBG odpowiedział andrzejBG → na temat → Maya
    Dzięki, domyślam się, że ot tak nie nauczę się tego robić dobrze, zresztą taki mam plan żeby poświęcić na to parę tygodni. Chodzi mi również o to, żeby dowiedzieć się jakimi konkretnie narzędziami operować w Mai.
  4. andrzejBG dodał temat → w Maya
    Witam, mógłby ktoś może polecić jakiś dobry (i najlepiej darmowy) tutorial do animacji dla początkujących? Mam już szkielet z humanoidalną postacią i chciałbym na początek stworzyć jakieś proste animacje, chodzenie, bieganie itp., a później wyeksportować to do UE4.
  5. andrzejBG odpowiedział QLa → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wygląda jak postać z Thorgala, album "Trzech starców z krainy Aran".
  6. Cześć, Przedstawiam projekt w UE4, który robiłem przez ostatnie kilka miesiący (chociaż było kilka wieletygodniowych przerw) w czasie wolnym. Tak mi się to ciągnęło, że dałem sobie deadline do końca roku i jakoś się udało ;) Świątynia nie jest wierną repliką jakiegokolwiek prawdziwego obiektu, ale na pierwszy rzut oka widać, że jest mocno inspirowana rzymskim Panteonem. Wszystkie modele, tekstury, efekty wykonałem sam, za wyjątkiem następujących: - ogień widoczny na pochodniach - pochodzi ze sceny ParticleEffects udostępnionej za darmo przez Epic' - chleb - http://www.blendswap.com/blends/view/79956 - winogrona - http://www.blendswap.com/blends/view/75120 Wiem że jest wiele niedoskonałości widocznych aż zbyt dobrze, ale jako amator muszę powiedzieć, że jest zadowolony z końcowego rezultatu.
  7. Praca wykonana w wolnych chwilach, na przestrzeni wielu tygodni. Wymodelowane głównie w Blenderze, trochę w Zbrushu, render w Octane 1.2. Turntable został przeze mnie skopany, ale na razie nie chce mi się poprawiać :)
  8. Witam wszystkich, mój pierwszy post na forum :) Grafiką 3d zajmuje się od niecałego roku, zupełnie hobbystycznie i po godzinach. To z kolei jest pierwsza kompleksowa scena, robiona w całości w Zbrushu, renderowana w Octane Render 1.2. Całość nie jest oczywiście wierna historycznie, ale myślę, że pewne inspiracje są widoczne. [ATTACH=CONFIG]96500[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96501[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96502[/ATTACH]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.