Skocz do zawartości

andrzejBG

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Ermland

andrzejBG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputacja

  1. Broń nie ma liczby mnogiej. Nie pisze się "dwie bronie", tylko dwie sztuki broni.
  2. Witam, tym razem grywalna postać do UE4 - Sardaukar z sagi "Diuna". Koncept inspirowany rysunkami Philippe Druillet. Broń wzięta z "ShooterGame", a animacje z "Animation Starter Pack". [video=youtube;0s-RksQM4Oo]
  3. andrzejBG

    Tutorial do animacji

    Dzięki, domyślam się, że ot tak nie nauczę się tego robić dobrze, zresztą taki mam plan żeby poświęcić na to parę tygodni. Chodzi mi również o to, żeby dowiedzieć się jakimi konkretnie narzędziami operować w Mai.
  4. Witam, mógłby ktoś może polecić jakiś dobry (i najlepiej darmowy) tutorial do animacji dla początkujących? Mam już szkielet z humanoidalną postacią i chciałbym na początek stworzyć jakieś proste animacje, chodzenie, bieganie itp., a później wyeksportować to do UE4.
  5. Wygląda jak postać z Thorgala, album "Trzech starców z krainy Aran".
  6. Cześć, Przedstawiam projekt w UE4, który robiłem przez ostatnie kilka miesiący (chociaż było kilka wieletygodniowych przerw) w czasie wolnym. Tak mi się to ciągnęło, że dałem sobie deadline do końca roku i jakoś się udało ;) Świątynia nie jest wierną repliką jakiegokolwiek prawdziwego obiektu, ale na pierwszy rzut oka widać, że jest mocno inspirowana rzymskim Panteonem. Wszystkie modele, tekstury, efekty wykonałem sam, za wyjątkiem następujących: - ogień widoczny na pochodniach - pochodzi ze sceny ParticleEffects udostępnionej za darmo przez Epic' - chleb - http://www.blendswap.com/blends/view/79956 - winogrona - http://www.blendswap.com/blends/view/75120 Wiem że jest wiele niedoskonałości widocznych aż zbyt dobrze, ale jako amator muszę powiedzieć, że jest zadowolony z końcowego rezultatu.
  7. Praca wykonana w wolnych chwilach, na przestrzeni wielu tygodni. Wymodelowane głównie w Blenderze, trochę w Zbrushu, render w Octane 1.2. Turntable został przeze mnie skopany, ale na razie nie chce mi się poprawiać :)
  8. Witam wszystkich, mój pierwszy post na forum :) Grafiką 3d zajmuje się od niecałego roku, zupełnie hobbystycznie i po godzinach. To z kolei jest pierwsza kompleksowa scena, robiona w całości w Zbrushu, renderowana w Octane Render 1.2. Całość nie jest oczywiście wierna historycznie, ale myślę, że pewne inspiracje są widoczne. [ATTACH=CONFIG]96500[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96501[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]96502[/ATTACH]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności