Skocz do zawartości

tyszkodesigner

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok

tyszkodesigner's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Grafik-projektant 3D / 2D Firma PLEKSUS (http://www.pleksus.pl) producent wyrobów reklamowych z plexi poszukuje osoby na stanowisko GRAFIK-PROJEKTANT 3D/2D Miejsce pracy: Białystok Zakres obowiązków: Projektowanie materiałów POS 3D/2D (projekt + wizualizacja) Fotografowanie produktów Przygotowywanie materiałów do druku oraz plików produkcyjnych na laser i CNC Współpraca z innymi działami firmy Wymagania: Znajomość programów graficznych: 3ds Max, Corel Draw, Photoshop, Adobe lllustrator kreatywność i zmysł estetyczny umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu mile widziane wyższe wykształcenie artystyczne/techniczne znajomość j. angielskiego kontakt: [email protected] oraz michał@pleksus.pl Proszę o wysłanie CV i portfolio
  2. nie macie jakiegoś własnego studia vray do maxa ?
  3. http://zapodaj.net/81096ceee1bc4.jpg.html Uzyskałem taki efekt , czy powinienem tak zostawić ?
  4. http://zapodaj.net/5ae16fc94ec7a.jpg.html http://zapodaj.net/afb4904da60f3.jpg.html Panowie przepala mi biały materiał Jak dam górne oświetlenie wyżej albo zmniejszę intensywność to tracę efekt "właściwego oświetlenia"
  5. Sprawdzałem wartości i opcje 0 efektu potrzebuję zaokrągleń od 0,9 mm do wyjątokowo 10mm (jak robię wizualizację wytłoczonej formy z plastiku)
  6. Dzięki za informacje bardzo ułatwiała mi ta opcja z mentala pracę ale V ray nadrabia szybkością :D
  7. http://zapodaj.net/cae7ca45c4177.jpg.html po lwej ręcznie po prawej mapa coś chyba nie tak ps wstawiam w bump
  8. Witam, w mental mat była opcja gdzie po wymodelowaniu obiektu nałożony materiał mógł zaokrąglić krawędzie czy jest coś takiego w v-ray mat ?
  9. nie wiem jak powinna wyglądać mapa do nałożenia , jak wiać na rederze obecna to UVW map plane powinno chyba być unwrap UVW ale jak prawidłowo to zrobić nie wiem
  10. Codziennie trzaskam rendery w maxie są to wizualizacje produktów z racji tego że potrzebne są zawsze na już i na teraz zakupiono sprzęt z górnej półki. Zaskoczyła mnie wydajność (niska) dlatego wątek :D (czas na renderowanie to max 10 minut ) muszę wiedzieć co z tym robić i w jaką stronę iść
  11. rozumiem że 1300+ rdzeni CUDA z quadro do niczego się nie nadaje ?
  12. To nie mogę uzyskać takiego efektu ? Z obecnym sprzętem ? Czy mogę podłączyć do tego gtx 780 i będzie malina ? czy macie lepsze pomysły ....
  13. Witam, Renderuję w Maxie 2013 - Mental Ray Stacja robocza HP Z820 Intel Xeon E52637 v2 3.5GHz x2 32GB DDR3-1866 4x8GB 2CPU RegRAM NVIDIA Quadro K5000 4GB HP 256GB SATA 1st SSD Widziałem filmik : https://www.youtube.com/watch?v=3CxOvkISM-s Jak zrobić sobie taki szybki podgląd ? Jak wykorzystać właściewie kartę NVIDIA Quadro K5000 4GB. Iray - działa stosunkowo wolno .... szybciej dobre efekty uzyskuję mental ray -em - - - Połączono posty - - - Przykładowy render: http://speedy.sh/4SNPm/2.jpg
  14. Witam serdecznie, Z chęcią sprzedam bądź zamienię na inny sprzęt / oprogramowanie czekam na propozycje. http://olx.pl/oferta/3dconnexion-spacepilot-pro-mysz-3d-manipulator-CID99-ID75I7j.html#1c9668a819
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności