Witaj !
Jeżeli jesteś osobą, która zna się na grafice oraz jesteś zainteresowany współtworzeniem powstającej gry cRPG to najpewniej właśnie z Tobą chcemy się skontaktować.
Nasz zespół przyjął sobie za cel stworzenie czegoś unikatowego na wtórnym rynku gier komputerowych, w szczególności cRPG. Zakładamy przecieranie nowych ścieżek i pracę na podłożu nowo kreowanych założeń. Liczymy, że uda nam się osiągnąć "Alternatywę" dla wyświechtanych szablonów i nudnych ścieżek tematycznych.
Kogo potrzebujemy ?
- Artystów radzących sobie z rysunkiem koncepcyjnym ukierunkowanym pod 3D na podstawie opisów i wstępnych założeń. Oczekujemy dużej inwencji twórczej i świeżego spojrzenia.
- Specjalistów od tworzenia tekstur i elementów tła, którzy posiadają niezbędne doświadczenie w pracy z siatkami 3D. Mile widziane doświadczenie w pracy z programami do modelowania 3D (3dmax, blender).
Oferujemy udział w rozwijającym się projekcie niekomercyjnej gry komputerowej umiejscowionej w świecie, o okresie przełomu średniowiecza, wypełnionego magią, mistycyzmem i unikalną sytuacją historyczną.
Obecnie zespół składa się z ponad tuzina osób, na które składają się programiści, scenarzyści oraz graficy sceny 3D.
Jesteś zainteresowany lub masz konkretne pytania ?
Pisz na maila :
[email protected]
Pozdrawiam.
mam malutki problemik - jak wyselekcjonować poszczególne vertexy w jednym obiekcie aby nie zostały brane pod uwagę przy obliczaniu reaktora jako materiał. Był taki kiedyś tutorial z zasłoną (była uczepiona jakiegoś obiektu) lecz nie pamiętam co się robiło aby ten efekt uzyskać.
Jest to moje drugie autko jakie kiedykolwiek zrobiłem w 3D. Bardzo dużo się nauczyłem. Godziny spędzone to wieczność. Jest to mój pierwszy post w tym dziale. Zazwyczaj mam problemy z 3Ds maxem i ale tak się nic nie zmieniło, mam problemy z renderingiem jak używam światła photometrycznego (mało chyba ramu – zatrzymuje się w obliczeniach).
Na scenie Faces: 35 632
Przy renderowaniu: 355 782 (chyba musze to obniżyć :) )
Niestety nie wiem kiedy zrobię prawdziwy render z photometrycznym światłem.
Mam problem nie wiem czy dobrze wymodelowałem tą kobieta czy zachowałem odpowiednie proporcje. Pomóżcie mi jestem samouk, powiedzcie też czy powinienem w ogóle się zajmować tą grafiką (mam 18 lat).
nie biorę udziału w bitwie.
mam połówkę postaci jeśli ją teraz bym podłączył do szkieletu to wszystko jest ok mogę riggować i działa wszystko. Lecz gdy zrobię lustrzane odbicie tej połówki i je połączę ze sobą i dodam modyfikator physique połączę z szkieletem, lecz kiedy chce wprowadzić poprawki w nieprawidłowym np. zginaniu się kolana nic to nie daje ciągle tak samo się zgina. Zauważyłem że nie ma też tych punktów które się wyświetlają jak zaznaczę (w physique-> envelope) jakieś połączenie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną tych fixacji :(.
Stworzyłem postać i chce podłączyć ją do szkieletu wszystko jest Ok, ale niestety nie widzę w sub menu vertex właśnie tych białych punktów dodatkowo ringowanie nie działa, choć wszystko dopasowywuje. Zauważyłem, że przed stworzeniem symetrii i złączeniu połówek postaci nie występuje wtedy ten problem.
Co mam zrobić?
Wszystko zaczęło się od kiedy mi win XP zaczął fiksować (wyłączał się komp przy ładowaniu windowsa), więc postanowiłem dać rejestr plików zapisany o dzień wcześniej i to mi pomogło win mi teraz dobrze działa, ale niestety max który wcześniej mi normalnie działał zgłasza problem licencji próbuje ponownie zarejestrować ale to nic nie daje. Odinsalowałem to samo, już nie mam pomysłu :(((
gdy próbuje zrenderować jakikolwiek obiekt to niestety mi się komp zawiesza przy \"building SD tree (static raycast accelerator)\".
Mam komp:
P 2,4 GHz
512 RAM
Radeon 9000 PRO
i system Win 98
Błagam pomórzcie.