Uwaga: w przypadku odsprzedania programu jeszcze w tym miesiącu (kwiecień'15) oferuje 5 godzin konsultacji online (opcjonalnie on-site w Katowicach lub Wrocławiu).
Witajcie
Oferuję do odsprzedania najbardziej znane i cenione na świecie narzędzie do modelowania, wizualizacji i animacji - i to w najstabilniejszej od lat wersji.
W temacie widnieje oznaczenie wersji 2015/2016 co wynika z faktu, że w chwili obecnej (moment wstawienia posta) najaktualniejszą wersją jest 2015 jednak ze względu na fakt iż subskrypcja jest aktywna do 15 lipca to w tym czasie (bazując na corocznym zwyczaju firmy Autodesk) powinna pojawić się już najnowsza wersja programu.
Zapytacie dlaczego chcę go odsprzedać?
Wynika to z faktu, posiadania nadmiarowej liczby licencji programu 3ds MAX Design, po konwersji pakietów ARAS na pakiety BDS, co skłoniło mnie do zaoferowania odsprzedaży programu 3ds Max Design 2015 na aktywnej subskrypcji (opłacona do 15 lipca 2015). Subskrypcja z automatu uprawnia do otrzymania najnowszej wersji programu, jaki pojawi się w okresie jej trwania. Program od jakiegoś już czasu leży odłogiem i zdecydowałem o jego odsprzedaży po atrakcyjnej cenie.
Moja Cena to 12000 zł netto.
Dla porównania obecnie katalogowe ceny wynoszą:
Cena nowej licencji BEZ SUBSKRYPCJI wg strony Autodesk to 3900 euro Netto (przy kursie 4.15 wychodzi jak niżej)
Cena netto: ~16 185 zł - Cena brutto (23% VAT): ~19 900 zł
Cena Subskrypcji wg strony Autodesk to 665 euro Netto
Cena netto: ~2 760 zł - Cena brutto (23% VAT): ~3 395 zł
Dla porównania podam jeszcze cenę zakupu uaktualnienia z poprzedniej wersji nie objętej aktywną susbkrypcją (co było możliwie do 1 lutego 2015) - 2725 euro Netto
Cena netto: ~11 310 zł - Cena brutto (23% VAT): ~13 910 zł
Ceny można samodzielnie sprawdzić korzystając np. z poniższego linku
http://store.autodesk.eu/
Należy wybrać produkt i typ licencji i dopiero wtedy pojawia się cena.
Jeszcze raz przypomnę że aplikacja, którą oferuje ma opłaconą subskrypcję do 15 lipca 2015 roku, zatem niedługo należałoby ją ponownie odnowić np. na kolejny kwartał lub półrocze (koszt w okolicach 800 zł brutto za kwartał), choć oczywiście można pozostać przy obecnej wersji.
Na program oczywiście wystawiam fakturę VAT. Procedura przeniesienia licencji na nabywcę trwa z reguły tydzień roboczy i ze strony Autodesk nie jest związana z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Jeśli ktoś z Państwa będzie zainteresowany to mogę przesłać zrzuty ekranu z konta subskrybenta (oczywiście bez pokazywania całego numery seryjnego)
Poświęciłem chwilę na sprawdzenie ofert na rynku - również specjalnych i najtańsza zakładająca zakup wielu licencji i uwzględniająca roczną subskrypcję wynosiła w okolicach 14000 zł netto a biorąc pod uwagę fakt, że dotyczyła zakupu wielu licencji i nie aktualnej już promocji to uważam moją ofertę za bardzo atrakcyjną.
Transakcja sprzedaży przebiega kilku etapowo i poza nabywającym i sprzedającym z reguły zaangażowany jest w niej również partner Autodesk, który pośredniczy w formalnej procedurze transferu i jednocześnie przejmuje opiekę nad subskrypcją tego programu w systemie Autodesk. W przypadku wybrania wskazanego przez mnie partnera Autodesk, ja pokrywam koszty administracyjne takiego procesu (z reguły nie więcej jak 200 złotych netto).
1) Natychmiast po wpłynięciu środków na konto wysyłam email z formularzem transferu licencji do wypełnienia przez nabywcę.
Formularz po odesłaniu w dwóch kopiach i opieczętowaniu przez nabywcę (pieczęcią firmową z danymi zgodnymi z wykazem CEIDG) wraca do mnie zarówno w formie skanu jak i pocztą.
2) Po otrzymaniu skanu formularza wypełniam go analogicznie danymi posiadacza i wysyłam skan do Autodesk. To rozpoczyna procedurę po stronie Autodesk'u. Jednocześnie po otrzymaniu oryginału zeskanowanego formularza wypełniam go i odsyłam (po zapłaceniu całej należności) jeden egzemplarz do nabywcy do jego dokumentacji formalnej (może się przydać przy kontroli legalności oprogramowaniu lub przy kontroli skarbowej)
3) W momencie przeprowadzenia przez Autodesk procedury przeniesienia licencji (z reguły kilka dni roboczych) nabywca otrzymuje od Autodesk email potwierdzający przypisanie nabytej licencji do jego konta Autodesk i jej jednoczesne usunięcie z konta zbywającego. Od tego momentu cały proces zarządzania licencją jest po stronie nabywcy, co - wraz z uregulowaniem całej kwoty za program - kończy całą procedurę zakupu
Rozważam dwa scenariusze.
1) Wpłata całej kwoty 12000 netto plus 23% VAT na konto mojej firmy - w takim wypadku istnieje możliwość przyspieszonej wysyłki numeru seryjnego, przy czym automatycznie eliminuje to możliwość zwrotu gdyż przekazany numer umożliwia nabywającemu instalacje i aktywacje licencji na jego komputerze a sprzedającemu uniemożliwia kontrolę nad tym procesem.
2) Propozycja druga skierowana jest tylko do firm działających na rynku nie krócej jak dwa lata według wykazu CEIDG (firma musi być widoczna w tym wykazie).
Kwota 12000 zł NETTO + 23% VAT - płatna w dwóch równych ratach, z czego pierwsza płatna na bazie faktury zaliczkowej przed rozpoczęciem procedury przeniesienia licencji a druga rata płatna byłaby do 7 dni po aktualizacji w systemie Autodesk danych posiadacza co będzie widoczne w systemie Autodesk. W momencie zapłaty drugiej/ostatniej raty wystawiona byłaby właściwa faktura VAT rozliczająca również zaliczkę.
Jestem również otwarty na każdą rozsądną propozycję, przy czym zachowuje sobie prawo do indywidualnego podejścia do każdego zainteresowanego zależnie od tego czy będzie to osoba prywatna czy firma i od stażu firmy na rynku wg CEIDG.
W każdym wypadku sprzedaż wyłącznie na fakturę VAT.
W razie pytań proszę zainteresowanych o kontakt na numer +48790026186 - PROSZĘ O UPRZEDNI SMS, bo w trakcie dnia roboczego nie zawsze mogę natychmiast odebrać. Z zasady nie odbieram też telefonów zastrzeżonych. Oddzwaniam tak szybko jak to możliwe.
Paweł Łabuz