Skocz do zawartości

CrossNebris

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

CrossNebris's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dziękuje nauczyłem się!
  2. Witam mam trudne pytanie jak zrobić normal mapę w 3dsmaxie 9, w standardowych materiałach nie mam do wyboru bump ani normal mapy, nie widzę nigdzie miejsca pod sprawną normal mape poza obcją bump która daje mały efekt i brzydki (płaski rezultat) pytam więc ja się jak zrobić prawdziwie wypukłe normal mapy w 3ds maxie 9? wypalać umiem, ale nie umiem nałożyć textury na obiekt tak aby zachowywała właściwości normal mapy. i to jest to pytanie : gdzie się nakłada normal mape na obiekt, w jakim miejscu. Bo bump to napewno nie jest.
  3. CrossNebris

    Robo Puzzle Fighter

  4. CrossNebris

    Robo Puzzle Fighter

    Buty bez textur skończone :
  5. CrossNebris

    Robo Puzzle Fighter

    Narazie nikt się nie zgłosił do współpracy, może postępy nad pracą pierwszej postaci do gry będą zachęcające.
  6. Witam. Poszukuje Grafików (głównie modelarzy) do współpracy przy stworzeniu gry komputerowej (bijatyki na 8 postaci) W grze do wyboru będzie 8 robotów, których modele są do wymodelowania. Postacie będą brały udział w dynamicznych pojedynkach zręcznościowo-taktycznych na puzzle. Każdy model wymaga solidnego przygotowania (Modeling, Texturing, Animacja) Jako główny grafik tego projektu będę zajmował się całością produkcji. Potrafię modelować i animować więc modele będę tworzyć samodzielnie, co nie zmienia faktu że pomoc innych modelarzy bardzo mogła by się przydać. Przy nawiązaniu udanej współpracy będzie możliwość podpisania umowy i wynagrodzenia za włożoną w projekt prace. Ewentualnie można pomyśleć o jakimś % z zysków przy sprzedaży gry. Oferta współpracy może zainteresować nowych ale utalentowanych grafików którzy chcieli by zaistnieć (mieć swój udział przy utworzeniu gry komputerowej) Projekt nie jest duży i nie wymaga dużo pracy chociaż grafika ma być wykonana na dobrym poziomie. Gra będzie w 2D z renderowanymi postaciami więc nie ma ograniczenia Low Poly przy modelowanych postaciach. Koncepty postaci są głównie z internetu, jako przeróbki już znanych modeli (nie jest to plagiary ale czerpanie inspiracji z już gotowych dzieł) Tak więc zapraszam do wpisywania się i pokazywania swoich portfolio. Jeszcze raz podkreślam że pracy nie ma dużo i można ten projekt potraktować jako poboczne kilku dniowe zadanie (jakim było by wykonanie chociaż jednego modelu) Kontakt tutaj na forum albo [email protected] W tym wątku będę prawdopodobnie umieszczać postępy w pracy nad grafiką. Na koniec prezentuje moje portfolio : http://www.em8.pl/nebris/photos/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności