Skocz do zawartości

Eranie

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Eranie odpowiedział Eranie → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Udało się! Problem tkwił w tym, że nie miałem wyciągniętego Toolbara z osiami tak jak pisał 2013 i czaaje. Gdy zaznaczę XY żółty sześcian podczas przesuwania vertexu się dezaktywuje i przy zaznaczonym 3 Toogle przyciąganie do Vertexów mogę przyrównywać względem innych. Podczas manewru wyświetla się zleona linia pomocnicza z kółkiem, w miejscu gdzie łapię vertex. Dziękuje wszystkim za pomoc !
  2. Eranie odpowiedział Eranie → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki wszystkim za porady, dokładnie mi chodziło i manewr, który wykonał autor filmiku w 1:20 Za chiny nie mogę zrobić tego samego.
  3. Eranie odpowiedział Eranie → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Niestety nie pomaga, po zmianie na front i wybraniu 2.5/2 ciągle mam aktywny kwadracik miedzy strzalkami i nie moge tego dorównać do vertexa polozonego wyzej.
  4. Eranie odpowiedział Eranie → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Chcę wyrównać ten vertex, do tego na górze.
  5. Eranie odpowiedział Eranie → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Niestety problem nadal występuje. Próbowałem tak jak pisze waza natomiast po zaznaczeniu snap to vertex, włączeniu snap toggle gdy chce złapać konkretną strzałkę nie mogę, ponieważ kwadrat między strzałkami (zieloną/niebieską/czerwoną) świeci się na żółto co powoduje, że nie przeciągam wzdłuż osi a w 3 wymiarach. Pozatym gdy najadę na vertex fakt przyciąga wybrany przeze mnie do innego vertex ale mi zależy, żeby vertex na dole przesunąć wzdłuż osi X/Y tak, żeby był w tej samej osi co vertex nad nim. Dziękuje za wskazówkę ze skalowaniem, na pewno się przyda natomiast chodziło mi o problem na który odpowiedział waza czy 2013. Proszę jeszcze o pomoc, jeśli ktoś wie co robię źle, pozdrawiam.
  6. Eranie dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam wszystkich, Jestem początkujący w 3DS maxie. Przerzuciłem internet do góry nogami wpisując różne hasła i nie mogę znaleźć zagadnienia które doprowadza mnie do białej gorączki. Na wielu tutorialach widziałem jak 2 przeciwległe vertexy w danym kształcie nie były idealnie w prostej lini i za pomocą przenoszenia ktoś dopasował ich poziom względem siebie tak, że były tak jakby w 1 linii i później bez problemu można było użyć modyfikatora symetry. Podejrzewam że może ustawia się to w Snap Toggle ale próbuję i nic nie wychodzi. Proszę o pomoc

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności