Dzięki za feedback.
Nie chodzi o wydawce tylko o kupujących gry - target.
Concept pełnoekranowego zbliżenia, które realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
Kolory świateł na przykładzie, który podałeś wynikają z miejsca ich położenia na lokacji, z której jest odpalany ów Full Screen Zoom.
Podejście do nasycenia oraz intensywności barw, takie a nie inne, jest robione pod klientów, którzy kupują tego typu gry na stronie wydawcy. Nic więcej :)
Concept tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
Dzięki! :) Faktycznie tak jest. Nie zauważyłem tego wcześniej.
Grafika tła lokacji, którą realizowałem wraz z Dawidem Marciniakiem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
Akurat praca nad tym tłem nie zajęła szczególnie dużo czasu w stosunku do innych, nad którymi pracowałem. Jeżeli pamięć mnie nie myli to około 1,5 dniówki trwał proces, góra dwie dniówki. Dzięki za feedback! :)
Teraz trochę coś innego.
Scena typu iHOS, którą wykonałem dla gry Nightmares from the Deep: Davy Jones dla Artifex Mundi.
Cześć!
Od czasu do czasu będę tutaj wrzucał jakieś swoje wypociny. Feedback mile widziany.
Na początek: Tło pod menu główne dla gry Time Mysteries: Inheritance wykonane w Artifex Mundi.
pozdrawiam!