Skocz do zawartości

Monster Ink

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Ruda Sląska

Monster Ink's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Concept tła lokacji, którą realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  2. Concept tła sklepu, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  3. Concept sheet postaci dla projektu: Mystery of Albesila.
  4. Dzięki wszystkim za komentarze :) Grafika tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  5. Dzięki za feedback. Nie chodzi o wydawce tylko o kupujących gry - target. Concept pełnoekranowego zbliżenia, które realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  6. Kolory świateł na przykładzie, który podałeś wynikają z miejsca ich położenia na lokacji, z której jest odpalany ów Full Screen Zoom. Podejście do nasycenia oraz intensywności barw, takie a nie inne, jest robione pod klientów, którzy kupują tego typu gry na stronie wydawcy. Nic więcej :) Concept tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  7. Co rozumiesz przez "artifexowa paleta kolorów"? :) Grafika tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  8. Grafika tła zooma, którą realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  9. Grafika tła lokacji, którą realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  10. Dzięki! :) Faktycznie tak jest. Nie zauważyłem tego wcześniej. Grafika tła lokacji, którą realizowałem wraz z Dawidem Marciniakiem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  11. Grafika tła lokacji, którą realizowałem wraz z Dawidem Marciniakiem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  12. Czy mógłbyś sprecyzować o co Ci chodzi? Pełnoekranowe zbliżenie, które wykonałem dla gry Nightmares from the Deep: The Siren's Call dla Artifex Mundi.
  13. Akurat praca nad tym tłem nie zajęła szczególnie dużo czasu w stosunku do innych, nad którymi pracowałem. Jeżeli pamięć mnie nie myli to około 1,5 dniówki trwał proces, góra dwie dniówki. Dzięki za feedback! :) Teraz trochę coś innego. Scena typu iHOS, którą wykonałem dla gry Nightmares from the Deep: Davy Jones dla Artifex Mundi.
  14. Cześć! Od czasu do czasu będę tutaj wrzucał jakieś swoje wypociny. Feedback mile widziany. Na początek: Tło pod menu główne dla gry Time Mysteries: Inheritance wykonane w Artifex Mundi. pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności