Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Monster Ink

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Concept tła lokacji, którą realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  2. Concept tła sklepu, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  3. Concept sheet postaci dla projektu: Mystery of Albesila.
  4. Dzięki wszystkim za komentarze :) Grafika tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  5. Dzięki za feedback. Nie chodzi o wydawce tylko o kupujących gry - target. Concept pełnoekranowego zbliżenia, które realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  6. Kolory świateł na przykładzie, który podałeś wynikają z miejsca ich położenia na lokacji, z której jest odpalany ów Full Screen Zoom. Podejście do nasycenia oraz intensywności barw, takie a nie inne, jest robione pod klientów, którzy kupują tego typu gry na stronie wydawcy. Nic więcej :) Concept tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  7. Co rozumiesz przez "artifexowa paleta kolorów"? :) Grafika tła lokacji, którą realizowałem do gry Grim Legends: The Forsaken Bride dla Artifex Mundi.
  8. Grafika tła zooma, którą realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  9. Grafika tła lokacji, którą realizowałem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  10. Dzięki! :) Faktycznie tak jest. Nie zauważyłem tego wcześniej. Grafika tła lokacji, którą realizowałem wraz z Dawidem Marciniakiem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  11. Grafika tła lokacji, którą realizowałem wraz z Dawidem Marciniakiem do gry Abyss: The Wraits of Eden dla Artifex Mundi.
  12. Czy mógłbyś sprecyzować o co Ci chodzi? Pełnoekranowe zbliżenie, które wykonałem dla gry Nightmares from the Deep: The Siren's Call dla Artifex Mundi.
  13. Akurat praca nad tym tłem nie zajęła szczególnie dużo czasu w stosunku do innych, nad którymi pracowałem. Jeżeli pamięć mnie nie myli to około 1,5 dniówki trwał proces, góra dwie dniówki. Dzięki za feedback! :) Teraz trochę coś innego. Scena typu iHOS, którą wykonałem dla gry Nightmares from the Deep: Davy Jones dla Artifex Mundi.
  14. Cześć! Od czasu do czasu będę tutaj wrzucał jakieś swoje wypociny. Feedback mile widziany. Na początek: Tło pod menu główne dla gry Time Mysteries: Inheritance wykonane w Artifex Mundi. pozdrawiam!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.