Skocz do zawartości

paulina93

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. paulina93 odpowiedział paulina93 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Silnik renderujący to VRay
  2. paulina93 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Mam problem z dodawaniem tekstury w environment. Po jej dodaniu pojawia się w tle ale jest dużo ciemniejsza niż oryginalna. Będę wdzięczna za pomoc. W załączniku oryginalna tekstura oraz render.
  3. paulina93 dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam serdecznie, Mam do wymodelowania kaplicę na podstawie chmury punktów pozyskanej w wyniku pomiaru tej kaplicy skanerem. Kaplica nie została pomierzona dokładnie i ma wiele dziur. Chciałam zachować duża dokładność modelu z rzeczywistym obiektem i zaczęłam modelować kopułę w Blenderze małymi poligonami, bylo to bardzo czasochłonne i w rezulatacie nie dało oczekiwanych efektów. Po wygladzeniu modelu nie wygląda on dobrze, widać wiele nierówności. Chcę wymodelować ją jeszcze raz i szukam jakiegoś szybkiego sposobu tym razem w 3ds Maxie bo lepiej się czuje w tym programie, nie musi być to bardzo dokładnie, ważne żeby to dobrze wygladało. Kopuła nie jest okragla, w rzucie ma wydłużony kształt. Proszę o pomoc i załączam widok zmeshowanej chmury punktów oraz mojego modelu który do tej pory zrobiłam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności