Niekoniecznie. Na rzecz płynności rozgrywki mógłbym nawet (gdyby było to możliwe) zupełnie wyłączyć modele lokacji, nie będzie mi więc przeszkadzało jeżeli tekstury nie będą zbyt dokładnie pokrywały modeli (zgaduje że o to chodzi w skiningu).
No właśnie MKX jest niesamowite. Myślę że modele i tekstury znajdują się w folderze "Asset". Są tam pliki o formacie "tfc" (jak już wygooglowałem są to tekstury) i formacie "xxx" (domyślam się że może to być autorskie rozszerzenie programistów gry). Nazwy plików jasno wskazują co w nich jest trzymane, np "CHAR_Ermac_B.xxx" - jak się domyślam, jest to model postaci Ermaca w alternatywnej skórce. Wyszedł dzisiaj patch który podobno zwiększa fps rate. Zobaczymy czy to pomoże. Dzięki sa pomoc.
Edit. Wydaje mi się, że rozszerzenie "xxx" może tak na prawdę tylko maskować żeczywisty format. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować program na jakim pracują graficy w tym video:
?
Witam. Na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie mam pojęcia o tworzeniu grafiki. Mortal Kombat X ma strasznie duże wymagania i zastanawiałem się, czy jest możliwe aby otworzyć modele postaci i lokacji za pomocą jakiegoś oprogramowania, a następnie zmniejszyć liczbę poligonów za pomocą jakiejś prostej, intuicyjnej wtyczki?
Będe bardzo wdzięczny za pomoc i wyrozumiałość.