Chyba mnie nie zrozumiałeś :P powiedziałeś, żebym zajął się innym projektem; Na początku powiedziałeś, żebym 10 razy zrobił czaszkę a potem przeszedł do mięśni a teraz mówisz, żebym zmienił projekt na coś innego i świeżym okiem spojrzał za jakiś czas dlatego chciałem pomysł na następny projekt :) czy zająć się postaciami czy zwierzętami czy czymś innym :)
Jak zwykle Monio ratujesz mi życie ;) ale powiedz mi .... ogólnie kierunek życia obrałem na tworzenie gier :P znam silniki umiem programować i wiele innych rzeczy ale jednak zakochałem się w grafice 3d i animacjach :) ale wiadomo dużo nauki potrzeba. Bardzo się cieszę, że nadal instnieją takie fora gdzie można się więcej nauczyć. Piszesz o nowym projekcie ... ale jakim ? ludzi nie zrobię bo anatomii nie umiem .... zwierzęta ?? to też anatomia .... Bronie ?? myślę, że to bardziej maya ??
POMOCY :(
Ok ja już nie wiem co dalej jest źle :P prześledziłem anatomy for sculptors z 50 razy nauczyłem się wszystkich częsci na pamięć. Wydrukowałem swoje rendery i naniosłem najpierw poprawki długopisem a potem wszystko odwzorowałem.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) ewent. proszę o kolejne komenty :)
Tak jak pisałem jest to wip ;) zwróciłem uwagę na to co napisałeś i na wydruku sobie zaznaczyłem. refki mam z anatomii 4 sculptors :) myślę że dzisiaj dam finalna wersje ;) zmienić projektu nie zmienię bo chce jeszcze 10 takich zrobić a najpierw muszę zrobić 1 dobrze ;)
Jak najbardziej jestem bardzo zadowolony.
Nie duży koszt a bardzo profesjonalny.
Dodatkowo moim zdaniem przy grafice 3d lepiej pracować na małym tablecie niż na jakimś a4 albo a3. to taka moja opinia ;)
OK ok chyba zrozumiałem czyli nie na początku odpalać tylko za każdym razem jak się rozciągają zrobić wył --> wł i jazda dalej tak ??
Jeżeli tak to postaram się coś dzisiaj albo jutro nowego wrzuć :)
A tak ogólnie opinia proporcji itp ? :)
Własnie używam Dynamesha ale i tak jest to samo :( Na samym starcie jak zaczynam prace odpalam dynamesh na 128 i i tak się tak dzieje :(
A tableta używam Wacom Intuos Pen :)
Ale mam taki problem, że jak robię na niższym to w pewnym momencie widzę rozciągające się pojedyncze polygony i np. wcięcia oczu czy "ust" robią się takie ostre i nie modyfikowalne, że tak powiem :( może złego toola używam :( sam nie wiem
No to tak... Kupiłem tablecika :) na początek zgodnie z instrukcjami stwierdziłem, że zrobię czaszkę :) niestety na razie bez zębów ale dzisiaj pewnie ją dokończę :)
Czekam na komentarze :)
Pozdro :)
Wielkie dzięki za kolejne instrukcje. Monitory 2 mam niestety na tablet musze poczekać do przyszłego miesiąca bo ciężko z kasą :p no to biorę się za pierwszą pełną sylwetkę :)
Ja rozumiem to, że sam mogę sobie znaleźć. Ale problem zaczyna się wtedy kiedy w 3 różnych tutkach są 3 różne sposoby i się okazuje, że 4 jest dobry a ja mam za mało doświadczenia, żeby to ocenić.
A jego nie rozbiłem z pamięci :P tylko z teczki jacoba się wzorowałem. Ale dobra już nasiekałem zdjęć mięśni i będę się uczył dalej :) mam nadzieje, że coś jeszcze dzisiaj wrzucę :)
Poniżej speedzik z wczoraj :) proszę o komentarze - co zmienić gdzie popełniam błędy :P
I oczywiście jak by to było gdybym nie zadał pytań :P
1. Jak robić uszy ? Walczyłem walczyłem ale robią się beznadziejne wcięcia (takie jak bez dynamesha)
2. Zauważyłem że z każdym Wyłączeniem i włączeniem DynaMesh on dorabia kolejne polygony przez co smooth nie daje w ogóle efektu co robię źle ?
3. Kombinowałem z detalami ale mnie to trochę przerosło :( próbowałem różnymi pędzlami, różnymi alphami i nic... efekt nie zadowalający. Nie mam pojęcia jak zabrać się do powiek, jak wyostrzyć nos itp. itd. (jakiś tutek może :P )