Skocz do zawartości

Hadson

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Hadson's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, potrzebuję pomoc. Używam programu maya 2016, stworzylem projekt a nastepnie chcialem dodać tło. Do tego chciałem uzyc image base lightning. Pobrałem z internetu zwykłe niebo w formacie .jpg dodałem do projektu i odpaliłem render view a tam wszystko w porzadku spóbowalem wiec wyrenederowac 3 losowe klatki do pliku pierwsze tif później openexr i w żadnym nie pojawiło mi sie tło. W tym pierwszym zamiast tego wszystko białe było w drugim czarne. Wie ktoś może jak rozwizwizać ten problem?
  2. Witam, mam pewien problem. Jestem początkujący jeżeli chodzi o grafikę trójwymiarową. Zacząłem używać programu maya. Pierw wymodelowałem moją postać nastepinie dodałem kolor poprzez ( assign new material -> lambert, i nastepnie lambert ustawilem odpowiednie kolory). No i problem polega na tym że projekt wygląda tak, jako końcowy efekt (zdjęcie nr 1). Niestety coś sie psuje i nie potrafie tego problemu rozwiązać ( dodam ze kolory poszczególnych elementów ustawiałem zaznaczając face'y a poźniej tak jak poprzednio czyli assign new material itp). Drugi wygląd pokazuje sie czasami jak wczytuje plik zapisany ( i wtedy po ponownym wczytaniu juz jest normlanie z kolorami), i po wyrenderowani klatek tak samo tak samo postac jest żółta z kawałkiem zielonego na szyji. (zdj nr 2). Od razu przepraszam za rozmiar screenów. Dzięki za pomoc. PS: Do renderingu używam mental ray'a. Edit: Użyłem opcji którą nie wpadłbym żeby użyć czyli : delete by type -> history. I automatycznie znikły zbędne transformacje i wyrenderowało się poprawnie, tak jak trzeba. Z odpowiednimi kolorami i wgl. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak sie stało ? I dlaczego historia zmian obiektu kolorowała mi całą postać na żóto? Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.
  3. Witam, pierwszy raz mam styczność z grafika 3d, zaczalem od programu Maya. Problem pojawil sie juz na samym poczatku. Na kursie z którego sie uczylem na wstępie od animacji było dodawanie klatek kluczowych itp. Wszystko jest jasne prócz drobnego szczegółu. Po odpaleniu animacji wszystko trwa zaledwie ułamek sekundy, animacja ma jakies 100fps mimo że opcjach jest zaznaczone 24 czy to tylko jest tak szybie przeglądanie wszystkich klatek w projekcie czy da sie to jakoś zmienić żeby ciut wolniej to trwało (żebym był w stanie zobaczyc czy wszystko dochodzi do odopwiedniego miejsca)? Dzięki za pomoc, sory za aż tak lajikowate pytanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności