Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Twardzki

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki za podpowiedz,ale chciałbym jednak skończyć obecny projekt czy ktoś mógłby pomóc choćby nakierować gdzie szukać rozwiązania co może powodować problem ?
  2. Witam mój pierwszy post tutaj ;) Dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D i utknełem... Korzystam z: -3ds max 2015 -mental ray -i5 2500k -20GB ramu Do nauki wykorzystałem tutorial "Introductions to 3ds Max 2014" ze strony digital-tutors W projekcie występuje symulowanie kurzy za pomocą SuperSpray przy użyciu standard particles Facing i nałożonej na to prostej textury wykorzystującej diffuse color oraz maskowanie w opacity. Wyłączyłem w object properties: visible reflection/refraction, receive shadows, cast shadows,apply atmospherics Animacja renderuje się poprawnie do momentu startu emisji sprey'a w takiej klatce przy każdym podejściu następuje zawieszenie renderingu albo przy pierwszym Current task: Rendering... i do końca paska ładownia brakuje z 3 pixele lub w następnym etapie Computing Final Gether Points na różnym poziomie zaawansowania 23% - 81% Procesor na początku wykazuje zużycie przez proces maxa na poziomie około 77-68% po jakimś czasie po prostu spada do 26% nie wyskakuje żaden komunikat czy error oraz program cały czas jest aktywny nie jest zawieszony nie występuje brak odpowiedzi mogę anulować render i kontynuować prace Kiedy zmienię texturę która nie wykorzystuje opacity renderowanie działa poprawnie, ale też kiedy stworzyłem 2 projekt i umieściłem tylko i wyłącznie SuperSpray z texturą wykorzystującą opacity rendering odbył się poprawnie ;| W scenie wykorzystuje 1 Targetlight i 1 Skylight Nie mam pojęcia czy mam zła konfigurację czegoś w 3dsmaxie, mentalrey,czy po prostu mój PC jest zwyczajnie za słaby ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.