Skocz do zawartości

Twardzki

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Twardzki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedz,ale chciałbym jednak skończyć obecny projekt czy ktoś mógłby pomóc choćby nakierować gdzie szukać rozwiązania co może powodować problem ?
  2. Witam mój pierwszy post tutaj ;) Dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D i utknełem... Korzystam z: -3ds max 2015 -mental ray -i5 2500k -20GB ramu Do nauki wykorzystałem tutorial "Introductions to 3ds Max 2014" ze strony digital-tutors W projekcie występuje symulowanie kurzy za pomocą SuperSpray przy użyciu standard particles Facing i nałożonej na to prostej textury wykorzystującej diffuse color oraz maskowanie w opacity. Wyłączyłem w object properties: visible reflection/refraction, receive shadows, cast shadows,apply atmospherics Animacja renderuje się poprawnie do momentu startu emisji sprey'a w takiej klatce przy każdym podejściu następuje zawieszenie renderingu albo przy pierwszym Current task: Rendering... i do końca paska ładownia brakuje z 3 pixele lub w następnym etapie Computing Final Gether Points na różnym poziomie zaawansowania 23% - 81% Procesor na początku wykazuje zużycie przez proces maxa na poziomie około 77-68% po jakimś czasie po prostu spada do 26% nie wyskakuje żaden komunikat czy error oraz program cały czas jest aktywny nie jest zawieszony nie występuje brak odpowiedzi mogę anulować render i kontynuować prace Kiedy zmienię texturę która nie wykorzystuje opacity renderowanie działa poprawnie, ale też kiedy stworzyłem 2 projekt i umieściłem tylko i wyłącznie SuperSpray z texturą wykorzystującą opacity rendering odbył się poprawnie ;| W scenie wykorzystuje 1 Targetlight i 1 Skylight Nie mam pojęcia czy mam zła konfigurację czegoś w 3dsmaxie, mentalrey,czy po prostu mój PC jest zwyczajnie za słaby ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności