Kiedy renderuję całą scenę jednocześnie(w przyzwoitej jakości) to i tak pojawia się intensywne śnieżenie, a kiedy renderuję jedynie mały fragment, co zajmuje dużo mniej czasu i zużywa mniej zasobów, to wszystko wygląda ok. W czym jest problem? Mam tak w każdej scenie.
3ds max 2016 i v-ray 3.40.01
Chcę wymodelować coś na kształt wanny, a więc wytłaczam tą środkową krzywą (efektem jest biały model), lecz potem nie wiem jak zaokrąglić front i tył, tak jak na czerwonym rzucie z lewej strony.
Używam 3ds max 2016 i v-ray 3.20.03. Wszystko działało jak trzeba, ale w jakimś momencie kliknąłem coś źle i teraz w ostatniej fazie renderingu zmienia się cały obraz, mimo że na początku jest jak trzeba. Kiedy renderuję ze zwykłej kamery (physcamera zamiast vraycam) to nie ma tego efektu, ale chcę korzystać z vraycam.
Jest rozmazane, bo chciałem zmniejszyć rozmiar gifa, więc zwróćcie uwagę jedynie na tą czarną "falę" pod koniec.
Chcę zrobić taki liść paproci na podstawie wartości podanych w tabeli, za pomocą skryptu "Fractal maker" ale nie mogę poradzić sobie z ogarnięciem jakie wartości gdzie należy wpisać. Może ktoś podpowiedzieć? Załączam zrzut okna ze skryptem.