Dzięki :-)
Geometrię symulowałem na i7 z 32 GB RAM a kurze, dymy i wybuch na AMD FX-8320 z 16GB RAM. Pipeline miałem trochę partyzancki, bo nie miałem sceny destrukcji ustawionej proceduralnie więc jak już spodobał mi się wygląd danej destrukcji to zaraz wypalałem animacje i eksportowałem to do fbxa. Symulacja pojedynczej wartswy trwała około godziny (w kazdej scenie jest po kilka warstw). Wiele elementow musiałem ręcznie poprawiać bo działy się różne dziwne rzeczy z małymi kawałkami geometrii (physyx ;-). Długo trwało dzielenie modeli 3d na kawałki, tak zeby pekniecia wygladały w miare realistycznie. Myślę że samo ustawienie i symulacja jednego ujęcia destrukcji trwało jakis tydzien, pozniej jeszcze kurze i render to tez jakis tydzien minimum.
- - - Połączono posty - - -
#RealLifeGlitchDude
Dzięki :-)
Będę informował na bieżąco gdzie film będzie wyświetlany.