- "Image" breakdown FX
-
"Image" breakdown FX
Dzięki :-) Geometrię symulowałem na i7 z 32 GB RAM a kurze, dymy i wybuch na AMD FX-8320 z 16GB RAM. Pipeline miałem trochę partyzancki, bo nie miałem sceny destrukcji ustawionej proceduralnie więc jak już spodobał mi się wygląd danej destrukcji to zaraz wypalałem animacje i eksportowałem to do fbxa. Symulacja pojedynczej wartswy trwała około godziny (w kazdej scenie jest po kilka warstw). Wiele elementow musiałem ręcznie poprawiać bo działy się różne dziwne rzeczy z małymi kawałkami geometrii (physyx ;-). Długo trwało dzielenie modeli 3d na kawałki, tak zeby pekniecia wygladały w miare realistycznie. Myślę że samo ustawienie i symulacja jednego ujęcia destrukcji trwało jakis tydzien, pozniej jeszcze kurze i render to tez jakis tydzien minimum. - - - Połączono posty - - - #RealLifeGlitchDude Dzięki :-) Będę informował na bieżąco gdzie film będzie wyświetlany.
- "Image" breakdown FX
-
"Image" breakdown FX
Siema, Przez ostatnie dwa lata zajmowałem się niszczeniem osiedla familoków do niezależnego filmu Dariusza Nojmana pt. "Image". Nie była to praca na pełen etat, zajmowałem się w międzyczasie wieloma innymi projektami więc ciężko stwierdzić ile faktycznie godzin/dni spędziłem przy tym filmie. Byłem odpowiedzialny za destrukcję budynków, symulację stada ptaków i części samochodowych wpadających pod wodę. Miałem też przyjemność zagrać jedną z ról w tym filmie. Więcej info o filmie tu : http://image.bigkiwi.pl/ Pełna wersja filmu : Pozdro
Lucas Kozak
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta