Skocz do zawartości

szycha

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    spasiba działa. edge + bridge
  2. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki dziś już kończę ale spróbuję. Pozdro
  3. szycha dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam Czy da się jakoś zalepić te dziury? Kombinowałem ale nic mi nie widzie.
  4. Hi mam kolejny problem. Mam zwykłego box'a na którym mam bitmapę kolesia (png bez tła) tą samą mapę wrzucam na opacity, żeby obciąć niepotrzebne fragmenty box'a. Żeby cień był od mapy kolesia a nie od box'a musze użyć raytrace shadow. Problem w tym że ten cień jest brzydki, zbyt płaski. Ma tylko dwa parametry. Jest jakiś sposób żeby on wyglądał lepiej?
  5. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Cholera trosze dłubanka. Może da się jakoś dobrać parametry cloth żeby był to materiał tak elastyczny?
  6. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Na razie potrzebuję statycznej grafiki na koncept ale potem będzie to animacja wyciskanych box'ów z latexu. (nie pytajcie plis po co, nie mój pomysł)
  7. szycha dodał odpowiedź w temacie → w mental Ray
    Witam Może ktoś podpowiedzieć w jaki sposób stworzyć taki materiał http://www.disneypicture.net/data/media/206/Walle_s_Girlfriend_Eve.jpg
  8. szycha dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam Bardzo dawno tu nie zaglądałem. Zmieniłem ostatnio pracę i znowu mam kontakt z max'em i mam pytanko. Prosiłbym żeby ktoś mnie naprowadził. Chciałbym uzyskać efekt widzianego z góry pod lekkim kontem wyciśnięcia kilku kwadratów lub dowolnej bryły w napiętym lateksie. Kombinuję z modyfikatorem cloth ale za cholerę nie moge ustawić tych paraetrów. Wychodzi mi bardziej jak koc niż jak lateks. Może ktoś coś podpowiedzieć? Pozdrawiam
  9. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    do dyspozycji miałem tylko mapy z zaznaczonymi wysokościami więc musiałem obrysować jedynie krzywe. Nie wiem w jaki sposób miałbym ponakładać tak gradienty żeby to się zgadzało z mapą 2D. A tak dobieram skalę ustawiam na odpowiednich wysokościach przerobione krzywe robię terrain i model gotowy.
  10. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    z NURBS'ami za duże jaja wychodzą ale compound objects -> terrain zaczyna wyglądać ciekawie :) dzięki zobaczymy co dalej // oto pierwsze próby wie ktoś może jak to ładnie wygładzić?
  11. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Modeling
    właśnie próbuję według tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=161 zrobić to na NURBS'ach . Zaraz spróbuję tak jak piszesz.
  12. szycha dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam Sorki za pewnie lamerskie pytanko. Sprawa wygląda tak mam dokładnie wyrysowaną w ilustratorze mapę obszaru. Wrzucam krzywe do maxa (6) i teraz jak to najprościej i najdokładniej przerobić na obiekt.
  13. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    przepraszam że podbijam temat ale niemogę dac rady da rade ustawić tak ten emiter??
  14. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi udało mi się osiągnąć to co chciałem dzięki tutkowi (tutek świetny ale bardzo szybko koleś klika :x) Mam teraz tylko teki problemi że używam PF source jak to ustawić żeby stworzyc w miarę realna wodę. dzięki jeszcze raz pozdro // edit szczytem mażeń byłby efekt podobny do tego http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258414
  15. szycha odpowiedział szycha → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Bardzo dziekuje już zasysam zapowiada się ciekawie :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności