Hi
mam kolejny problem.
Mam zwykłego box'a na którym mam bitmapę kolesia (png bez tła) tą samą mapę wrzucam na opacity, żeby obciąć niepotrzebne fragmenty box'a.
Żeby cień był od mapy kolesia a nie od box'a musze użyć raytrace shadow. Problem w tym że ten cień jest brzydki, zbyt płaski. Ma tylko dwa parametry. Jest jakiś sposób żeby on wyglądał lepiej?
Witam
Bardzo dawno tu nie zaglądałem. Zmieniłem ostatnio pracę i znowu mam kontakt z max'em i mam pytanko.
Prosiłbym żeby ktoś mnie naprowadził.
Chciałbym uzyskać efekt widzianego z góry pod lekkim kontem wyciśnięcia kilku kwadratów lub dowolnej bryły w napiętym lateksie.
Kombinuję z modyfikatorem cloth ale za cholerę nie moge ustawić tych paraetrów. Wychodzi mi bardziej jak koc niż jak lateks.
Może ktoś coś podpowiedzieć?
Pozdrawiam
do dyspozycji miałem tylko mapy z zaznaczonymi wysokościami więc musiałem obrysować jedynie krzywe. Nie wiem w jaki sposób miałbym ponakładać tak gradienty żeby to się zgadzało z mapą 2D.
A tak dobieram skalę ustawiam na odpowiednich wysokościach przerobione krzywe robię terrain i model gotowy.
z NURBS'ami za duże jaja wychodzą ale compound objects -> terrain zaczyna wyglądać ciekawie :) dzięki zobaczymy co dalej
//
oto pierwsze próby wie ktoś może jak to ładnie wygładzić?
Witam
Sorki za pewnie lamerskie pytanko.
Sprawa wygląda tak mam dokładnie wyrysowaną w ilustratorze mapę obszaru.
Wrzucam krzywe do maxa (6) i teraz jak to najprościej i najdokładniej przerobić na obiekt.
dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi udało mi się osiągnąć to co chciałem dzięki tutkowi (tutek świetny ale bardzo szybko koleś klika :x)
Mam teraz tylko teki problemi że używam PF source jak to ustawić żeby stworzyc w miarę realna wodę.
dzięki jeszcze raz pozdro
// edit szczytem mażeń byłby efekt podobny do tego
http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/258414