Witam, ostatnio udało mi się zrobić takie oto coś:
Przychodzę do was z pytaniem, co mógłbym w tym poprawić aby wyglądało bardziej spektakularnie.
http://zapodaj.net/8c6a22abc39e6.png.html
Cześć, niedawno zrobiłem taki projekt mały i chciałbym wam go zaprezentować.
Główne założenie jest takie aby właśnie objekt, w moim przypadku android, wyleciał zza silosu, obrócił wokół niego lecąc do góry oraz pozostawiając po sobie cień na silosie.
sdasdasd
Witam.
Mam pewien problem przy którym sobie włosy z głowy wyrywam. Po prostu wam tutaj opisze i dam screenshoty.
Zacząłem sobie modelować takiego trolla :)
[ATTACH=CONFIG]100764[/ATTACH]
Jest to model z tagiem Rzeźbienia.
Moim założeniem jest to żeby potem mu nadać morphy, ale najpierw muszę go wypiec. Przejrzałem wiele filmików na yt i u mnie to chyba jedynie nie działa ponieważ gdy wypieke wg ustawień takich jakie pokazują na filmach to robi mi się takie oto coś:
[ATTACH=CONFIG]100765[/ATTACH]
Nie mam pojęcia dlaczego powstaje tak jakby jajo kula.
Bardzo proszę was o pomoc ponieważ bardzo mnie to nurtuję, a pragnę dokończyć ten projekt.
Z góry dziękuję.
Edit:
Stworzyłem od nowa, chciałem uchwycić bardziej zaokrąglenia mięśni na środku dłoni ale się nie udało i trochę nie bardzo wiem jak to usunąć.[ATTACH=CONFIG]100759[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100760[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100761[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100762[/ATTACH]
Witam wszystkich.
Przez ostatnie 2 dni zainteresowało mnie modelowanie np:twarzy, rąk, character'ów.
I wykonałem taką rękę. Próbowałem to poprawiać różnymi narzędziami, lecz się niezbyt udało.
Chciałbym aby ta dłoń była bardziej przyokrąglona.
Jakby co to ją zriggowałem.
Prosiłbym was o uwagi oraz porady jak mógłbym poprawić projekt.
[ATTACH=CONFIG]100756[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100757[/ATTACH]
Witam. Chciałbym się z wami podzielić jedną z moich pierwszych animacji trackowania w C4D.
Moją koncepcją tutaj bardziej było zrobienie efektu, aby ta kostka wyłaniała się zza murku.
I mam do was pytanie. Czy da się w Cinemie robić jakieś maski do trackowania? Ponieważ robiłem ten efekt tak, że w miejsce tego murku,
dodałem cube i zmieniłem textury tak aby go nie było widać.
Film: