Cześć! To mój pierwszy post na forum, proszę dajcie znać co schrzaniłem w tym modelu. Pracę wykonałem w 3ds Maxie, render w Vrayu.
Chciałbym pchnąć dalej grill oraz światła, póki co wstępnie je nakreśliłem prostymi bryłami. Niestety nie mam pomysłu jak zabrać się za grill pojazdu. Aktualnie wydziergałem go spline'ami ale daje to duży margines błędu.
Natomiast dach to dla mnie trudna sprawa, stał się on punktem końcowym karoserii i za bardzo nie wiedziałem jak zredukować i wygładzić jego powierzchnie, zwykła redukcja vertexów nic nie dała, czy jest na to jakaś alternatywa(ew. inny sposób "prowadzenia" bryły)?
Render robiony w 5 minut, jestem świadom błędów wykonałem go bardziej w celu zbadania jak rozchodzi się światło po powierzchni karoserii. :)
http://i.imgur.com/LGtIsaH.jpg
http://i.imgur.com/Ja7IK0k.jpg
http://i.imgur.com/91ZN3WD.jpg
http://i.imgur.com/MbMtnFb.jpg
http://i.imgur.com/H6wTcIt.jpg