Skocz do zawartości

syskacg

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzień dobry. Chciałbym stworzyć własną roślinność, drzewa etc do UE4 jednak kompletnie nie potrafię znaleźć informacji dotyczących "rigowania" drzew pod działanie wiatru w UE4. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa. Jak robi to np program Speedtree? Czy muszę stworzyć jakiś system specjalnych kości aby moje drzewa czy krzaczki ruszały się po dodaniu wiatru? Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje, które mogą być pomocne.
  2. syskacg dodał odpowiedź w temacie → w Wolne dyskusje
    Witam. Zrobiłem mały research ale wciąż cięzko mi znaleźć informacje na temat polskich producentów, którzy tworzą mniejsze lub większe gry RPG. Czy znacie kogoś poza CDPRed?
  3. syskacg dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Witam wszystkich użytkowników. Ostatnio oglądając pewien film, natrafiłem na scenę z jeleniem i pomyślałem, że zrobię tego właśnie zwierza. Całość zajęła mi 2 dni. Sculpt zrobiony w Zbrush'u, retopologia i teksturowanie w Blenderze oraz GIMP. Model został zrobiony tak, aby był game-ready, tak więc zrobię jeszcze rig + jakieś animacje i postaram się wrzucić go na turbosquid. Wersja low poly ma 8208 trisów. Chętnie wysłucham wszelkich opinii i sugestii :)
  4. syskacg odpowiedział syskacg → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mały update
  5. syskacg dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam wszystkich. Prezentuję Wam Indominus Rex'a, projekt, nad którym pracuję w wolnym czasie. Niestety tego czasu mam mało, dlatego stopniowo, po malutku dodaję kolejne rzeczy. Staram się jak najwierniej odwzorować oryginał, dlatego spędziłem masę czasu, szukając referencji, przyglądając się ujęciom z filmu, na których JĄ widać i wydaje mi się, że jak na ten moment efekt jest zadowalający, ale tę kwestię zostawię Waszej ocenie. Proszę nie pisać, czego brakuje, ponieważ ja o tym doskonale wiem i niczego nie zapomnę. Jest to "work in progress" dlatego prezentuję to co na obecną chwilę jest gotowe. Postaram się regularnie aktualizować wątek o nowe screeny i informacje. Całość wykonywana jest w Zbrushu. Detale nie będą symetryczne. Proszę zwrócić uwagę, że nawet uzębienie odpowiada oryginałowi(kto nie wierzy, niech porówna z jakąś sceną z filmu, na której widać) Mam nadzieję że się spodoba :)
  6. syskacg dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Witam. Czy ktoś mógłby mi opisać proces tworzenia takich łusek w Zbrushu? Chodzi mi o dokładnie taki rodzaj. Lekko wypukłe, przylegające do siebie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności