Witam serdecznie.
Aktualnie mam dwa amatorskie modele kabiny EU07 (tekstury ze zdjęć, tylko diffuse) i zastanawiam się, jak najlepiej wyczarować na ich podstawie coś bardziej profesjonalnego pod Unity3D, czyli sensowny model około 10k, tekstury albedo, normal (+bump?), specular + roughnes, tak, aby to wyglądało jak należy.
Tak wygląda baaardzo stary model na 8k tris
http://pasteboard.co/1ajUYbGe.png
http://pasteboard.co/1ak0qSwI.png
Tu nowszy, 100K(!) tris
http://pasteboard.co/1am5lWOr.png
http://pasteboard.co/1am8keNX.png
A coś takiego mniej więcej chciałbym odwzorować, tylko mniej obdrapane :)
http://s12.flog.pl/media/foto/9139682_kabina-eu07--173.jpg
Jak byście się do czegoś takiego zabrali? Gdyby zlecić coś takiego komuś do wykonania, to ile mniej więcej musiałbym uszykować złociszy po jakiejś uczciwej stawce? Stare modele oraz sporo różnych zdjęć referencyjnych mogę dostarczyć.
Generalnie nasz projekt (symulator kolejowy, zarządzasz swoją stacją lub jeździsz pomiędzy stacjami użytkowników, wszystko multiplayer) powolutku zaczyna generować jakieś niewielkie środki i myślałem, aby część z nich przeznaczyć na grafikę, bo aktualna to taka trochę losowa zbieranina. Niemniej jeszcze nigdy nie zlecałem zrobienia porządnego modelu i nie chciałbym wdepnąć na jakąś minę i zmarnować to, co dotychczas wygenerowaliśmy.
Za wszelkie sugestie i podpowiedzi będę wdzięczny :)