Skocz do zawartości

akcug

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kielce

akcug's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki za radę, następnym razem wezmę area i zobaczę jak to działa. Co do renderowania odbić jako elementy to kiedyś tak zrobiłem, ale w photoshopie już nic z tym nie umiałem zrobić aby wyszło coś ciekawego. Następną pracę postaram się także zamieścić i zobaczymy. Nie zajmuję się wizualizacjami, jestem konstruktorem, 3dmax to tak bardziej z ciekawości, ta wizualizacja zajęła 30min na poprawienie w archicadzie bryły i około 3,5 h na ustawienia materiałów w Vrayu. Nie starczyło czasu na lepsze dopracowanie otoczenia. Może kiedyś będzie go więcej. Bump na ściany miał być, w pośpiechu zapomniałem. Dzięki za porady !
  2. Patrząc na większość prac na tym forum to nawet amatorem się nazwać nie mogę. Co do antyaliasingu to właściwie wziąłem chyba Mitchel`a z normalnymi ustawieniami i tak to wyszło, w sumie nie wiem który jest najlepszy. Chmury musiałem dopasować i pasujących w wyższej rozdzielczości nie znalazłem na szybko. Z tymi chmurami natrafiłem na taki problem, że w prawym rogu budynku, gdzie szklane barierki prześwitują nie na budynek tylko na niebo wyrenderowało mi się białe, ze względu na dużą jasność vray sky (hdri używałem do odbić, w enviroment miałem sky - brak czasu). Reszta tła jest w przeźroczysta, więc musiałem znaleźć tło z białym z prawej aby nie było widocznej różnicy na tych szklanych barierkach. Najgorzej jest z odbiciami, nie mogę za chiny zrobić aby były jasne wyraźne odbicia nieba w szybach i jednocześnie dobrze widoczne wnętrze. link do dużej rozdzielczości: https://postimg.org/image/riis25dq9/
  3. Witam, jestem totalnym amatorem, trochę oglądałem youtuba i 3dmaxa sobie włączyłem, a że była fajna prosta bryła to postanowiłem się sprawdzić. Proszę o jakąś konstruktywną krytykę, ale tak dla laika, abym wiedział co poprawić. Photoshopa też nie znam prawie w ogóle, więc flara odbicia występuje, gdyż nie wiedziałem jak oprócz render-lens flare zrobić żółtą poświatę między drzewami. Za podpowiedzi itp. z góry dzięki.
  4. Dzieki za wskazówki, na pewno będę próbował, cienki jestem w photoshopie, dlatego zależało mi na odbiciach już w Vrayu ale z tego co widzę, bez PS ani rusz, więc trzeba będzie pooglądać trochę o co chodzi w całej tej postprodukcji. Jeżeli jeszcze ktoś ma jakieś wskazówki, porady to bardzo chętnie także skorzystam, Pozdrawiam
  5. Witam, mam pytanie, bo długo już próbuję zrobić możliwie realistyczne odbicia w szybie i za nic się nie udaje, wklejam 3 przykłady i proszę o odpowiedź czy da się taki efekt uzyskać w samym V-ray`u czy to postprodukcja ? Chodzi mi o odbicia o zmierzchu gdy pali się światło wewnątrz a w szybie nadal odbija się jasne niebo i otoczenie oraz o odbicia w szybie gdy nadal widać wnętrze i bardzo jasne odbicie nieba i otoczenia. Czy aby uzyskać taki efekt należy bawić się tylko materiałem glass i jego refl./refr. i do tego dobre HDRI czy to bardziej skomplikowane i trzeba kombinować w inny sposób ? za wszelkie wskazówki bardzo będę wdzięczny. Najlepsze co raz mi się udało jest na ostatnim obrazku, lecz nadal chciałbym aby odbicia zewnętrzne były jaśniejsze, jak białe niebo.
  6. Witam, szukam kogoś kto dobrze zna VRAY`a i za wynagrodzenie udzieliłby korepetycji z wizualizacji, najlepiej także z prostą post-produkcją w photoshopie. Znam trochę 3dmaxa i vraya lecz chciałbym się podszkolić. Wszelkie dodatkowe info mogę przedstawić telefonicznie lub mailem. Ze względu na brak mobilności w najbliższym czasie szukam kogoś z Kielc lub okolic do kogo mógłbym dojechać lub kto mógłby dojechać do Kielc. Pozdrawiam kontakt: [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności