Skocz do zawartości

AxisImage

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

AxisImage's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dziękujemy za komentarze. Przygotowując tą scenę startowaliśmy prawie z 0 wiedzą na temat UE4 ale za to z jasną wizją jaki efekt chcemy w nim osiągnąć. mowok - dzięki za spostrzeżenia, co do belek to nie mieliśmy zwrotnych uwag co do nich. Może codzienne ich oglądanie sprawiło że stały się dla nas naturalne :). Ale gwarantuje że nie są to proste modele typu box ale wymodelowane belki, niżej dodaje zrzut z viewport blendera. Wszystkie materiały i tekstury były tworzone w oparciu o PBR który jest dostępny w UE4. To samo tyczy się łazienki która dostała zielone światło, oczywiście sam widział bym w niej więcej elementów. Jednak jeżeli nie przypadła Tobie jej kolorystyka to można ją interaktywnie zmieniać tak jak pokazuje to nasz drugi materiał video do tego projektu. [video=youtube;42mWO-XQLDU] Helion741 - W takim razie nie mogę doczekać się by zobaczyć rezultat Twojej pracy w unity na forum Max3d. Cała scena posiada wypalone cieniowanie. Dodanie do niego AO nie daje dobrego efektu, bardzo psuje całokształt. Z resztą Twojego komentarza zgadzam się w 100% i świetnie opisuje on jedno z założeń dla którego zdecydowaliśmy się na użycie silnika UE4, czyli czas :). Czas w tym przypadku jest po naszej stronie, każda zmiana koloru czy tekstury na obiekcie jest dokonywana w czasie rzeczywistym. Jedynie wypalanie cieni jest czasochłonne i w tym przypadku proces ten zajmuje na naszej konfiguracji sprzętowej około 100min. Ten projekt sporo nas nauczył dlatego następny który jest już w przygotowaniu na pewno będzie zawierał liczne poprawki.
  2. Witam serdecznie wszystkich odwiedzających forum jak i stałych użytkowników max3D. Jest to pierwsza nasza publikacja na forum, chcielibyśmy się z wami podzielić naszym ostatnim projektem nad którym pracowaliśmy w studiu AXIS IMAGE. Przedmiotem realizacji było wykonanie wizualizacji oraz animacji apartamentu na poddaszu w stylu skandynawskim. Ta realizacja, a właściwie jej proces wykonania różni się od zwykle u nas przyjętego z uwagi na użyte narzędzia i pipeline. Modele powstały w oprogramowaniu Blender (tak zasilamy tą grupę użytkowników, która jak mi wiadomo nie jest też na tym forum mała, co nas cieszy:) ) a sam rendering to już sprawa silnika Unreal Engine 4, który pozwolił nam na osiągniecie rezultatu widocznego na obrazach poniżej. Sama animacja też powstała w UE4 i w bardzo szybkim czasie pozwoliła nam na przygotowanie materiału filmowego w rozdzielczości 4K* i w 60 klatkach na sekundę. Animacja dołączona jest na samym końcu posta. Ciekawi nas Wasze zdanie i opinia na temat tej realizacji. *niestety nadal czekamy już ponad tydzień na przekonwertowanie filmu do 4K przez youtube.. ANIMACJA AXIS IMAGE 2016 © Copyright All Rights Reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności