Dziękujemy za komentarze. Przygotowując tą scenę startowaliśmy prawie z 0 wiedzą na temat UE4 ale za to z jasną wizją jaki efekt chcemy w nim osiągnąć.
mowok - dzięki za spostrzeżenia, co do belek to nie mieliśmy zwrotnych uwag co do nich. Może codzienne ich oglądanie sprawiło że stały się dla nas naturalne :). Ale gwarantuje że nie są to proste modele typu box ale wymodelowane belki, niżej dodaje zrzut z viewport blendera.
Wszystkie materiały i tekstury były tworzone w oparciu o PBR który jest dostępny w UE4. To samo tyczy się łazienki która dostała zielone światło, oczywiście sam widział bym w niej więcej elementów. Jednak jeżeli nie przypadła Tobie jej kolorystyka to można ją interaktywnie zmieniać tak jak pokazuje to nasz drugi materiał video do tego projektu.
[video=youtube;42mWO-XQLDU]
Helion741 - W takim razie nie mogę doczekać się by zobaczyć rezultat Twojej pracy w unity na forum Max3d. Cała scena posiada wypalone cieniowanie. Dodanie do niego AO nie daje dobrego efektu, bardzo psuje całokształt. Z resztą Twojego komentarza zgadzam się w 100% i świetnie opisuje on jedno z założeń dla którego zdecydowaliśmy się na użycie silnika UE4, czyli czas :). Czas w tym przypadku jest po naszej stronie, każda zmiana koloru czy tekstury na obiekcie jest dokonywana w czasie rzeczywistym. Jedynie wypalanie cieni jest czasochłonne i w tym przypadku proces ten zajmuje na naszej konfiguracji sprzętowej około 100min. Ten projekt sporo nas nauczył dlatego następny który jest już w przygotowaniu na pewno będzie zawierał liczne poprawki.