Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kebiks

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dziękuje. Właśnie jestem po rozmowie z technikami z Chaosgroup. Dali mi linka do łatki. Problem wydaje się być zażegnany.
  2. Na początku: Witam Szanownych Forumowiczów :-) Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu dotyczącego dziwnego zachowania kamery podczas renderingu zarówno animacji jak i "single frame". Pracuje w 3dsmax 2014 i Vray 3.0. Aby dokładnie i jak najmniej zawile wytłumaczyć Wam mój problem od razu posłużę się przykładem :-) Wykonuje np test render tego modelu i otrzymuje taki oto obraz:[ATTACH=CONFIG]101629[/ATTACH] Teraz nic zmieniając w ustawieniach kamery wykonuje kolejny test dla tego samego ujęcia i przy tych samych ustawieniach, lecz tym razem efekt końcowy jest inny, jest zauważalny duży skok kamery - obrót, jakbym zmienił pozycję kamery lub majstrował przy jej parametrach. Pomiędzy jednym renderem a drugim nie było wprowadzanych żadnych zmian, gdy tylko skończył sie jeden, klikam aby ponownie zarenderował i dostaje zupełnie przesunięty obraz. Dramat. Tak jest za każdym razem. Nie ma znaczenia czy render jest z okna Vray czy też nie.[ATTACH=CONFIG]101630[/ATTACH] Poniżej dla lepszego zobrazowania umieściłem oba rendery obok siebie: [ATTACH=CONFIG]101632[/ATTACH] To samo dzieje się przy renderze "łatek". Dostaje "łatkę" zupełnie "obróconą" względem poprzedniego rendera (na renderze poniżej prawy, górny róg): [ATTACH=CONFIG]101631[/ATTACH] Jeszcze przy statycznych renderach zaciskając zęby da się z tym uporać np w PS dopasowując i bawiąc się tracąc czas by to wyrównać, to jednak w animacji już nie jest tak "wesoło". Przykład poniżej: [video=youtube_share;F3-ei-Av0nw] "drgania" są widoczne i dyskwalifikujące całość. Być może efekt przy animacji jest wywołany czymś innym, a przy "single frame" czymś innym, jednak wygląda jakby za tym stało to samo "coś". Stąd moja ogromna prośba, jeśli spotkałeś się już z czymś takim i wiesz jak to rozwiązać to bardzo proszę o pomoc. Jeśli temat już był lub umieściłem go nie w tym dziale co trzeba to bardzo przepraszam ale wiecie "tonący brzytwy się chwyta" ;-)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.