Witam serdecznie. Wiem, że większość z państwa pracuje lub ma niewiele czasu więc postaram się streścić z moim problemem.
Podczas riggu chciałem uatrakcyjnić moją postać o dodatkowy element jakim jest ubranie. Niestety mam masę problemu z modyfikatorem cloth. W skrócie, nie wiem jak powinienem ustawić zmienne. Męczę się nad tym od wielu dni przeszukując internet w poszukiwaniu workflow ale nie znalazłem niczego co byłoby chociaż troszkę podobne do tego co chcę uzyskać.
Próbowałem na ciuch nałożyć modyfikator cloth i ustawić w parametrach wet(w sumie większość automatycznych zmiennych) jako obiekt kolizyjny ustawiałem moją postać potem postać z kośćmi, potem postać z kośćmi, ciuchem w skinwarp i na to clotk. Zawsze ten sam efekt, ciuch zwyczajnie leci mi w dół jakby niczego się nie trzymał lub kompletnie próbuje jakby doczepić się do kości, których w żaden sposób nie przypisuje. Na screenach znajdziecie wszystkie parametry jakie mam ustawione w tym momencie. to bardzo ważne, żeby nie używać do tego celu osobnego rigu ani skinwarpa ponieważ chcę uzyskać dokładnie taki efekt jak poniżej na YT.
Przekopałem forum i chyba nie wiele osób zajmuje się właśnie tym.
Bardzo proszę po pomoc lub odesłanie mnie do odpowiedniego działu. Na prawdę męczę się z tym strasznie długo i bez efektów...
Pozdrawiam
[video=youtube_share;MQhiwNRSfTE]