Skocz do zawartości

Lzja

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Lzja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki Wam!
  2. hej, zaczynam naukę pisania skryptów w pythonie i mam takie proste pytanie. Mam niecałe 1k obiektów, i chciałbym żeby cześć z nich została zaznaczona. Napisałem taką prostą pętle ale nie działa. Proszę o jakieś rady.obiekty nazywaja się file1_# czyli file1_1,file1,_2 itd import maya.cmds as cmds import random Idu = random.uniform(0, 967) nameD=["geo1|file1_",+Idu] for i in range(0,100): # cmds.ls(nameD) cmds.select(nameD,replace=True)
  3. Dzięki za odpowiedź, Houdiniego dopiero się uczę i korzystam z niego po omacku. Chciałem by dwie geometrie o dwóch różnych kolorach i skali poruszały się po krzywej. Zrobiłem to tak jak na załączniku. Na odforce znalazł podobny temat gdzie też się udzieliłeś i podałeś skrypty ale nie wiem jak je wykorzystać:P Dla testów skopiowałem sposób ze scenki wyżej ale nie działa jak należy. http://forums.odforce.net/topic/6240-non-overlapping-copies/ Twój pomysł faktycznie wydaje się zgrabniejszy ale nie wiem do końca jak się za niego zabrać. Udało mi sie poprowadzić obiekty po krzywej ale np żeby wprowadzić zmienna skale i dwa kolor muszę dodać już w sopie? I jeżeli tak to prosiłbym o jakiś przykład kodu.
  4. Cześć, Zrobiłem symulacje partikli, wyrzuciłem ją do .bgeo i chciałem za pomocą copy stamp przypisać do nich geometrie. I mam taki problem że obiekty przenikają przez siebie. W POP użyłem noda pop interact lecz nie chcę mu tam dawać zbyt dużego odpychania bo wychodzi zbyt rozpylone. Czy jest jakiś sposób by tego uniknąć już po wypaleniu symulacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności