hej,
zaczynam naukę pisania skryptów w pythonie i mam takie proste pytanie.
Mam niecałe 1k obiektów, i chciałbym żeby cześć z nich została zaznaczona. Napisałem taką prostą pętle ale nie działa. Proszę o jakieś rady.obiekty nazywaja się file1_# czyli file1_1,file1,_2 itd
import maya.cmds as cmds
import random
Idu = random.uniform(0, 967)
nameD=["geo1|file1_",+Idu]
for i in range(0,100):
# cmds.ls(nameD)
cmds.select(nameD,replace=True)
Dzięki za odpowiedź,
Houdiniego dopiero się uczę i korzystam z niego po omacku. Chciałem by dwie geometrie o dwóch różnych kolorach i skali poruszały się po krzywej. Zrobiłem to tak jak na załączniku. Na odforce znalazł podobny temat gdzie też się udzieliłeś i podałeś skrypty ale nie wiem jak je wykorzystać:P Dla testów skopiowałem sposób ze scenki wyżej ale nie działa jak należy. http://forums.odforce.net/topic/6240-non-overlapping-copies/
Twój pomysł faktycznie wydaje się zgrabniejszy ale nie wiem do końca jak się za niego zabrać. Udało mi sie poprowadzić obiekty po krzywej ale np żeby wprowadzić zmienna skale i dwa kolor muszę dodać już w sopie? I jeżeli tak to prosiłbym o jakiś przykład kodu.
Cześć,
Zrobiłem symulacje partikli, wyrzuciłem ją do .bgeo i chciałem za pomocą copy stamp przypisać do nich geometrie.
I mam taki problem że obiekty przenikają przez siebie. W POP użyłem noda pop interact lecz nie chcę mu tam dawać zbyt dużego odpychania bo wychodzi zbyt rozpylone. Czy jest jakiś sposób by tego uniknąć już po wypaleniu symulacji?