Cześć,
zrobiłem w Maxie mechaniczne ramię składające się z kilku elementów. Dodałem i zlinkowałem do elementów kości i IK. Ramię rusza się ślicznie. Obiekt ten chce wyeksportować i użyć w UE4 w kilku pozach i muszę zrobić UWV unwrap. I teraz pojawia się problem. Żeby kości mogły poruszać obiektem musi się on składać z osobnych elementów(tak?), ale jak wtedy zrobić unwrap dla całości? Kiedy attachuję obiekty do siebie, mogę zrobić unwrap, ale kości przestają działać i nowych też dodać nie mogę bo nie mam osobnych elementów do których mogę je zlinkować. Wiecie jak rozwiązać ten problem?
Przy okazji jeszcze jedna sprawa. Poleci ktoś dobry tutorial na temat UWV unwrapu skomplikowanych obiektów? Wszystkie które widziałem dotyczą totalnych podstaw i unwrapu np sześcianu albo z innej beczki modelu postaci czy czegoś żywego. Chciałbym się dowiedzieć jak efektywnie robić unwrap np. skomplikowanych maszyn gdzie jest mnóstwo mniejszych płaszczyzn itp i max dzieli nam to na sto miliardów kawałków, które potem muszę mozolnie łączyć w całość
Pozdrawiam
Kavaar