-
Postać: popiersie Medievil
serwus wszystkim :) od jakiegoś czasu przymierzałem się do modelowania low poly pod gamedev, no ale jak się zabrałem i skończyłem to czuje jakiś niesmak i jestem trochę zagubiony :/ mój pierwszy model low poly, modelowałem w blenderze, tekstury w substancepainter 2, dajcie znać co myślicie, wiem że trzeba jeszcze duuuużo nad tym popracować, ale przyjmuję każdą krytykę :)
-
Interior : Hostel Łąkowa X - Recepcja
tp nie deski :P sufit wykonany jest z płyt fornirowanych :)
-
Interior : Hostel Łąkowa X - Recepcja
Witam, podrzucam wam do oceny wizualizacje wnętrza hostelu, które robiłem na zaliczenie semestru na studiach. Dajcie znać co myślicie o stylistyce wizek, poziomie technicznym, czy czymkolwiek chciecie ;)
-
Problem z ziarnem
serwus wszystkim :) mam problem z ziarnem na tym kadrze, czy ktoś wie może co można jeszcze zrobić aby się tego pozbyć ?
-
Jak wycisnąć więcej z tej wizualizacji ?
Witam serdecznie. Czy wiecie w jaki sposób można polepszyć jakość tej wizualizacji ? Jestem otwarty na każdą krytykę i opinię. Chciałbym się rozwijać w tej dziedzinie i potrzebne są mi opinie na temat moich prac (co mogło pójść lepiej, co poprawić). Wizualizację robiłem na : 3DS Max 2016 +vray 3.4 +photoshop.
-
Problem z renderowaniem materiałów - 3ds Max 2016 + Vray 3.40
Witam, jestem tutaj nowy i nie wiem czy opisuje swój problem w dobrym dziale, bo mam problem z renderem w maxie z vrayem. Otóż sprawa wygląda następująco: nie renderują mi się materiały z właściwościami (obojętnie czy jest to bump, czy specular), zmiana ustawień nie działa, reset renderu również, jedyne co ratuje sytuację to usunięcie obiektu, zrobienie go na nowo i oteksturowanie tą samą teksturą, która przedtem nie działała, a tym razem działa ! Takie przypadki zdarzają się przy obiektach typu plane. Czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić ?
-
Drewniana kuchnia
Witam :) Założyłem ten temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć co Wy jako eksperci od tematu 3D sądzicie o moich wizualizacjach. Swoją przygodę z 3D zacząłem na studiach, pracowałem w Sketchupie z Vrayem. Od dwóch miesięcy uczę się pracować w 3ds Maxie, jako silnik renderujący również Vray, ale w wersji 3.2. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę w jeszcze bardziej realistyczny sposób wyrenderować tę scenę. Do post produkcji używam photoshopa ( filtry, mieszanie kanałów i inne podstawowe rzeczy takie jak barwa, nasycenie itd.) Wszelkie wskazówki będą mi bardzo pomocne, ponieważ chciałbym zająć się tematem renderowania i modelowania na poważnie. Proszę o pomoc i opinię :) 3ds Max 2014 + Vray 3.2 +Photoshop.
Piotrek724
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta