Skocz do zawartości

Piotrek724

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Piotrek724's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. serwus wszystkim :) od jakiegoś czasu przymierzałem się do modelowania low poly pod gamedev, no ale jak się zabrałem i skończyłem to czuje jakiś niesmak i jestem trochę zagubiony :/ mój pierwszy model low poly, modelowałem w blenderze, tekstury w substancepainter 2, dajcie znać co myślicie, wiem że trzeba jeszcze duuuużo nad tym popracować, ale przyjmuję każdą krytykę :)
  2. tp nie deski :P sufit wykonany jest z płyt fornirowanych :)
  3. Witam, podrzucam wam do oceny wizualizacje wnętrza hostelu, które robiłem na zaliczenie semestru na studiach. Dajcie znać co myślicie o stylistyce wizek, poziomie technicznym, czy czymkolwiek chciecie ;)
  4. serwus wszystkim :) mam problem z ziarnem na tym kadrze, czy ktoś wie może co można jeszcze zrobić aby się tego pozbyć ?
  5. Witam serdecznie. Czy wiecie w jaki sposób można polepszyć jakość tej wizualizacji ? Jestem otwarty na każdą krytykę i opinię. Chciałbym się rozwijać w tej dziedzinie i potrzebne są mi opinie na temat moich prac (co mogło pójść lepiej, co poprawić). Wizualizację robiłem na : 3DS Max 2016 +vray 3.4 +photoshop.
  6. Witam, jestem tutaj nowy i nie wiem czy opisuje swój problem w dobrym dziale, bo mam problem z renderem w maxie z vrayem. Otóż sprawa wygląda następująco: nie renderują mi się materiały z właściwościami (obojętnie czy jest to bump, czy specular), zmiana ustawień nie działa, reset renderu również, jedyne co ratuje sytuację to usunięcie obiektu, zrobienie go na nowo i oteksturowanie tą samą teksturą, która przedtem nie działała, a tym razem działa ! Takie przypadki zdarzają się przy obiektach typu plane. Czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić ?
  7. Witam :) Założyłem ten temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć co Wy jako eksperci od tematu 3D sądzicie o moich wizualizacjach. Swoją przygodę z 3D zacząłem na studiach, pracowałem w Sketchupie z Vrayem. Od dwóch miesięcy uczę się pracować w 3ds Maxie, jako silnik renderujący również Vray, ale w wersji 3.2. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę w jeszcze bardziej realistyczny sposób wyrenderować tę scenę. Do post produkcji używam photoshopa ( filtry, mieszanie kanałów i inne podstawowe rzeczy takie jak barwa, nasycenie itd.) Wszelkie wskazówki będą mi bardzo pomocne, ponieważ chciałbym zająć się tematem renderowania i modelowania na poważnie. Proszę o pomoc i opinię :) 3ds Max 2014 + Vray 3.2 +Photoshop.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności