Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bartb007

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Cześć wszystkim, Problem polega na tym, że jak w temacie wersja 3.4 jest dużo wolniejsza od wersji 3.20.02 nie wiem co jest powodem. przeinstalowałem v-ray'a kilka razy i nie mogę znaleźć przyczyny. jedyną różnicą w obu przypadkach jest to, że podczas renderowania w oknie dialogowym pokazuje się ostrzeżenie (na zielono) że niektóre mapy (NormalMap) mogą być niekompatybilne z v-ray'em. czy ktoś z was miał podobny problem. (róznica w czasie jest znacząca - vray 3.2 renderuje w około 2h do 3h a 3.4 w 2 dni ) dzięki za pomoc pozdrawiam btw procesor i5 3447 24gb ram jeśli ta informacja jest komuś potrzebna
  2. thx man, o to chodziło (prawie, bo tu mamy composite a nie blend). wychodzi na to że unwrapem ustawia sie położenie mapy. dzięki
  3. Dzięki. generalnie wiem o co chodzi - gorzej kiedy muszę sam to zrobić i wtedy walka dopiero się zaczyna. jestem totalnym samoukiem jesli chodzi o 3dmaxa i vray (zapewne jak wiekszosc w naszym kraju). chodziło mi bardziej o odp wprost jak to ma być zrobione - tak jak pisalem wczesniej niewiele mogę znaleźć, a to co znajduję nie jest wprost tym czego szukam.
  4. wszystko super (czytałem u źródła - chyba bez zrozumienia) dlatego proszę o pomoc jak to zrobić. wiem że maską przykrywam to co chcę ukryć, ale o ile w ps wiem jak to zrobić tak w maxie nie za bardzo a nawet wcale :). rozumiem że maską załatwiam wszystko jeżeli chodzi o mapowanie i "coat" występuje tam gdzie tego chcę przy użyciu UVWMap ?
  5. chyba jest tam maska - nie specjalnie rozeznaję się w tym materiale. w każdym razie nie ma tekstury oddzielnie wyrenderowanej drogi - jest tylko vrayblendmtl. jeżeli ktoś z was wie jak to zrobić lub gdzie szukać odpowiedzi to będę wdzięczny
  6. Cześć, Czy ktoś umie wytłumaczyć lub powiedzieć gdzie znajdę opis rozwiązania teksturowania drogi jaki jest w scenie 002 evermotion archexterior vol. 20 ? nie ma tam żadnego mapowania. materiał to VrayBlendMtl. z góry dzięki za pomoc

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.